Baby Jogger City Elite

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2012

Michalala

Jibbe skriver:

Jeg synes faktisk det er en væsentlig ting. Han var 8 mdr da vi begyndte at bruge den - men jeg synes faktisk ikke det var et hit når jeg ikke kunne se og kommunikere ordentlig med så lille en dreng og kunne se hvis indtrykkende blev for meget for ham. Nu hvor han næsten er to er den fin og super - men det kommer an på hvor gammel barnet er når man tager den i brug. Jeg vil sige at vi har været gladest for den det sidste halve år. Altså stadig en super klapvogn men jeg ville faktisk overveje deres baby jogger select model hvis barnet er under halvanden.

Hmm. Ja, vi har tænkt os at bruge den som en kombivogn. Og det betyder jo at klapvognsdelen bliver taget i brug omkring 6. mnd. Det lyder som om vi lige skal overveje det igen. Øv øv Var ved at tro at vi havde fundet løsningen Tak for dit svar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

Nadia Maya

Tusind tusind tak for alle jeres fremragende indlæg
Det er endt sådan at vi idag, har fået byttet vores emmaljunga cerox 2.0 til en baby jogger city elite

Allerede nu, hold op en fantatisk vogn! vi kører i (næsten) verdens mindste bil (peugeot 107) og den kan være der!!! Endda med mere plads til andre varer
Den er super lækker at manøvre rundt med. Min datter er næsten 10 mdr. og hun elsker at kigge udad..

Ulemper:
Jeg synes stadig den er dobbelt max tudegrim!!!
Og så er indkøbsnettet (det under vognen) rigtig lille, og næsten umuligt at have noget i. Jeg ville i hvert fald ikke kunne have min pusletaske der.. Så de tjente lige ekstra på, at vi måtte købe pusletasken som kan hænge der. Plus ekstra tilbehør som regnslag, myggenet og bakkebord.

Men indtil videre kan den kun anbefales!

Anmeld

12. juni 2012

Jibbe

Michalala skriver:

Hmm. Ja, vi har tænkt os at bruge den som en kombivogn. Og det betyder jo at klapvognsdelen bliver taget i brug omkring 6. mnd. Det lyder som om vi lige skal overveje det igen. Øv øv Var ved at tro at vi havde fundet løsningen Tak for dit svar.

Altså baby jogger select kan også bruges som kombivogn hvis det er. Og det ER nogle fantastiske vogne men hvis liften også vender væk fra jer i baby jogger elite så vil jeg ikke anbefale det...

Anmeld

12. juni 2012

Jibbe

Nadia Maya skriver:

Tusind tusind tak for alle jeres fremragende indlæg
Det er endt sådan at vi idag, har fået byttet vores emmaljunga cerox 2.0 til en baby jogger city elite

Allerede nu, hold op en fantatisk vogn! vi kører i (næsten) verdens mindste bil (peugeot 107) og den kan være der!!! Endda med mere plads til andre varer
Den er super lækker at manøvre rundt med. Min datter er næsten 10 mdr. og hun elsker at kigge udad..

Ulemper:
Jeg synes stadig den er dobbelt max tudegrim!!!
Og så er indkøbsnettet (det under vognen) rigtig lille, og næsten umuligt at have noget i. Jeg ville i hvert fald ikke kunne have min pusletaske der.. Så de tjente lige ekstra på, at vi måtte købe pusletasken som kan hænge der. Plus ekstra tilbehør som regnslag, myggenet og bakkebord.

Men indtil videre kan den kun anbefales!

Så lidt - og ja den har nogle ulemper men er stadig fantastisk

Anmeld

13. juni 2012

Michalala

Jibbe skriver:

Altså baby jogger select kan også bruges som kombivogn hvis det er. Og det ER nogle fantastiske vogne men hvis liften også vender væk fra jer i baby jogger elite så vil jeg ikke anbefale det...

Liften vender den rigtige vej. Men liften kan jo kun bruges til ca. 6 måneder. Så min bekymring går mere på de måneder lige efter, hvor liften ikke kan bruges mere, men hvor barnet stadig ikke er så gammelt. Om man kommer til at savne den vendbare klapvogn i den periode?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.