Baby Jogger City Elite

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19.648 visninger
24 svar
0 synes godt om
11. juni 2012

Nadia Maya

Godaften de damer
Til jer der har en City Elite klapvogn:
Er i glade for den? Fordele og ulemper?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

Sara.

Op op 

Jeg er også interesseret i at høre om den...

Synes den virker rigtig smart!!!

Hvor lang mon liggemålet er?

Anmeld

11. juni 2012

Jibbe

Vi har en babyjogger elite og er glade for den. Den er super nem at slå sammen - fylder og vejer intet. Nem at manøvrere og forhjulet kan låses så den bliver nemmere i skoven osv - hvor Vi tit har den med.
Synes dog stadig jeg godt kunne bruge at man kunne se barnet - altså vendbar styr. Det er den største ulempe jeg lige kan komme på. Vi er bare super glade for vores!

Anmeld

11. juni 2012

Jibbe

Sara. skriver:

Op op 

Jeg er også interesseret i at høre om den...

Synes den virker rigtig smart!!!

Hvor lang mon liggemålet er?

Jeg ved ikke hvor langt liggemålet er men Frej er vel omkring 85-90 cm og han ligger stadig fint i den - altså uden at fødderne stikker ud over.

Anmeld

11. juni 2012

Nadia Maya

Tusind tak hvor "opperen" og svar

Vi har lige afleveret en emmaljunga cerox 2.0 tilbage til ønskebørn. Den levede bare slet ikke op til vores forventninger, hjulene var noget lort, den larmede når vi kørte med den og en masse andre ting. Dog var det super lækkert med vendbart styr.
Jeg var bare vild med den, fordi den var så flot.. En rigtig klapvogn. Og det synes jeg bare ikke city eliten er, synes den er grim :/..

Men vi ender nok ud i sådan en.. Den er jo smart

Flere?

Anmeld

11. juni 2012

Isabella_mor

Nadia Maya skriver:

Godaften de damer
Til jer der har en City Elite klapvogn:
Er i glade for den? Fordele og ulemper?

Den er let at klappe sammen, den kan ligge i selv den mindste bil. Den kan holde til meget. Både barn og fødevarer. Man kan få rigtig meget fed udstyr til den. Den er let at køre med og styret kan justeres hvis der er stor højdeforskel på mor og far. Den har 5 punktsele som kan justeres i mange størrelser. Den kan ikke punktere, men den er ikke hård at køre med pga tyk blød gummi på de punkterfrie hjul.      Ulemper... Selve kurven under sædet er stort det er også fint, men det er besværligt at komme store tasker eller poser osv ind under.  Forhjulet kan godt drille lidt nogle gange, og så skal man tage højde for at den er ret bredrøvet... Men det vender man sig til efter man har sat fast rundt om hjørner osv.  ellers syntes jeg slet ikke den er træls. Og vi bruger den rigtig meget. Der er så ingen reflekser på, det skal man selv sætte på. Jeg er hvertfald rigtig glad for den som en city klapVogn. Jeg løber ikke med den andet end når jeg skal nå bussen eller s-toget... Skal den bruges til løb, skal man nok have en rigtig jogger for at då det mest optimale ud af den. 

Anmeld

11. juni 2012

LinLin

11. juni 2012

Moar2011

Jibbe skriver:

Vi har en babyjogger elite og er glade for den. Den er super nem at slå sammen - fylder og vejer intet. Nem at manøvrere og forhjulet kan låses så den bliver nemmere i skoven osv - hvor Vi tit har den med.
Synes dog stadig jeg godt kunne bruge at man kunne se barnet - altså vendbar styr. Det er den største ulempe jeg lige kan komme på. Vi er bare super glade for vores!

Lige mine ord 

Anmeld

11. juni 2012

Janni.

Har ingen erfaringer med vognen men er det ikke denne i søger info omkring? 

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=13983

Der står nemlig liggemål på 95 cm blandet andet. Og nogen andre brugbare informationer. 

Jeg har selv kig på denne vogn. Men har kun set den på nettet indtil videre.

Anmeld

11. juni 2012

Kløver

Min nabo har en og den er bare så smart, eneste ulempe er barnet er tvunget til at sidde forudvendt, fordel, den kan klappes sammen til ingenting
Har selv baby jogger city select og er mega glad for den, især nu Hvor jeg har 2 tætte børn og kan bruge den både som enkelt og dobbelt vogn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.