Baby Jogger City Elite

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2012

Michalala

Jibbe skriver:

Vi har en babyjogger elite og er glade for den. Den er super nem at slå sammen - fylder og vejer intet. Nem at manøvrere og forhjulet kan låses så den bliver nemmere i skoven osv - hvor Vi tit har den med.
Synes dog stadig jeg godt kunne bruge at man kunne se barnet - altså vendbar styr. Det er den største ulempe jeg lige kan komme på. Vi er bare super glade for vores!

Jeg blander mig lige i debatten Vi overvejer nemlig også City Elite, men som combivogn.

Den største ulempe jeg indtil videre har kunnet finde er, at barnet kun kan vende fremad, men var begyndt at tro at det bare var mig der var en pyldre mor - og havde det behov. Hvor stor irritation syntes du det er? Savner du det meget? (Hvor gammel er dit barn?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

Maja_4000

Michalala skriver:

Jeg blander mig lige i debatten Vi overvejer nemlig også City Elite, men som combivogn.

Den største ulempe jeg indtil videre har kunnet finde er, at barnet kun kan vende fremad, men var begyndt at tro at det bare var mig der var en pyldre mor - og havde det behov. Hvor stor irritation syntes du det er? Savner du det meget? (Hvor gammel er dit barn?)

Nu blander jeg mig lige
Vi har en klapvogn som kan vende begge veje , og er SUPER glade for det .. Jeg synes det er SÅ dejligt at man selv kan bestemme

Anmeld

12. juni 2012

Michalala

Maja_4000 skriver:

Nu blander jeg mig lige
Vi har en klapvogn som kan vende begge veje , og er SUPER glade for det .. Jeg synes det er SÅ dejligt at man selv kan bestemme

Tak for dit input Hvorfor syntes du det er dejligt at kunne vende? For at kunne se hvordan barnet har det? For at barnet ikke får for mange indtryk, når det er træt? Eller hvorfor?

Og hvordan har dit barn det med det? Vil hun helst bare vende fremad? Eller syntes hun også det er rart at kunne kigge på din mor?

Anmeld

12. juni 2012

Maja_4000

Michalala skriver:

Tak for dit input Hvorfor syntes du det er dejligt at kunne vende? For at kunne se hvordan barnet har det? For at barnet ikke får for mange indtryk, når det er træt? Eller hvorfor?

Og hvordan har dit barn det med det? Vil hun helst bare vende fremad? Eller syntes hun også det er rart at kunne kigge på din mor?

Hun falder nemmest i søvn , når hun vender mod os .. Så er der ikke ligeså meget der skal holdes øje med
Hvis vi er f.eks. i zoo , vender vi hende væk fra os , for ellers hænger hun ud over vognen for at kigge rundt om kalechen Men til hverdag vender hun mod os .. Synes også det er rart at kunne se om næsen løber , hun får sol i øjnene osv.

Anmeld

12. juni 2012

Michalala

Maja_4000 skriver:

Hun falder nemmest i søvn , når hun vender mod os .. Så er der ikke ligeså meget der skal holdes øje med
Hvis vi er f.eks. i zoo , vender vi hende væk fra os , for ellers hænger hun ud over vognen for at kigge rundt om kalechen Men til hverdag vender hun mod os .. Synes også det er rart at kunne se om næsen løber , hun får sol i øjnene osv.

Meget de samme tanker jeg har gjort mig. Især mht. søvn.

Øv, nu havde vi næsten besluttet os for City Elite, men måske jeg skal tage det op til overvejelse igen.

Kender du City Elite? Kalechen kan nemlig foldes ret langt ned, så måske det der med de mange indtryk/bedre søvn kan afhjælpes ved det?

Anmeld

12. juni 2012

Maja_4000

Michalala skriver:

Meget de samme tanker jeg har gjort mig. Især mht. søvn.

Øv, nu havde vi næsten besluttet os for City Elite, men måske jeg skal tage det op til overvejelse igen.

Kender du City Elite? Kalechen kan nemlig foldes ret langt ned, så måske det der med de mange indtryk/bedre søvn kan afhjælpes ved det?

Har kun set den på billeder

Vi har en Emmaljunga Nitro City og der kan kalechen også komme næææsten helt ned :b Men hun sover nu alligevel bedst , når hun vender den anden vej

Her er et billede af hvor langt den kommer ned , ved ikke lige om det er til at se
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. juni 2012

Mor010711

Vi har selv gået og kigget på den, så har været lidt rundt på nettet og lure og kunne komme frem til at der er flere der siger at det ikke er så praktisk at barnet ikke kan sidde helt op. Altså de kan ligge helt ned, eller sidde halvt op. Hvordan har I herinde oplevet det? Droppede den helt, da jeg læste det, men kunne da godt tænke mig at høre hvad I har af erfaringer?

Anmeld

12. juni 2012

Michalala

Maja_4000 skriver:

Har kun set den på billeder

Vi har en Emmaljunga Nitro City og der kan kalechen også komme næææsten helt ned :b Men hun sover nu alligevel bedst , når hun vender den anden vej

Her er et billede af hvor langt den kommer ned , ved ikke lige om det er til at se

Nitro city er også med i vores overvejelser. Faktisk de eneste to reelle muligheder for os pga. lille bil og da det skal være en kombivogn

Syntes bare ikke City Nitros for-hjul ser så gode ud. Hvordan har du oplevet at gå med den i skoven m.m.?

Anmeld

12. juni 2012

Maja_4000

Michalala skriver:

Nitro city er også med i vores overvejelser. Faktisk de eneste to reelle muligheder for os pga. lille bil og da det skal være en kombivogn

Syntes bare ikke City Nitros for-hjul ser så gode ud. Hvordan har du oplevet at gå med den i skoven m.m.?

Vi har ingen problemer haft

Vil dog sige at den fylder mere end vi havde regnet med .. Vi har ikke selv bil , men den kan ikke være i mine forældres .. Der kunne være en Odder barnevogn , så vi havde SLET ikke tænkt at det ville være et problem .. Men vi er nødt til at have stellet i bagagerummet og overdelen på bagsædet - eller omvendt Så jeg vil råde jer til at prøve om den kan være i jeres bil først , hvis I ender med den !

Anmeld

12. juni 2012

Jibbe

Michalala skriver:

Jeg synes faktisk det er en væsentlig ting. Han var 8 mdr da vi begyndte at bruge den - men jeg synes faktisk ikke det var et hit når jeg ikke kunne se og kommunikere ordentlig med så lille en dreng og kunne se hvis indtrykkende blev for meget for ham. Nu hvor han næsten er to er den fin og super - men det kommer an på hvor gammel barnet er når man tager den i brug. Jeg vil sige at vi har været gladest for den det sidste halve år. Altså stadig en super klapvogn men jeg ville faktisk overveje deres baby jogger select model hvis barnet er under halvanden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.