lige nogen forskellige spoergsmaal...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2012

Gravid2012

StineW79 skriver:

Man siger at mælken er langsommere til at løbe til når man har fået kejsersnit. Som med alt andet tror jeg det er forskelligt fra kvinde til kvinde. På 3 dagen efter mit aks løb mit mælk til og det er vist helt normalt!! Indtil da fik thea det jeg havde malket ud, blandet op med mme ( født for tidligt )

Ting der er gode at ha efter ks, er en god ammepude, da det ka være svært at finde en behaligt stilling.

Løse bukser der ik sidder stramt ved aret. Klipklapper, så man ik ska bøje sig ned og tá sko på.

Baby må komme i bad, når navlen er faldet af. Bader efter behov. 

Thea fik kun flaske en sjælden gang i mellem. Vi vaskede dem bare op normalt, også skolde dem bagefter! Vh stine

tak for dine svar Hvis jeg forstod rigtig skrev du at man ikke maa bade barnet indtil navlen er faldet af.... hvor langt tid tager det ca?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

Lenea

Du må gerne bade baby selvom navlen ikke er faldet af

Anmeld

11. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Gravid2012 skriver:

tak for dine svar Hvis jeg forstod rigtig skrev du at man ikke maa bade barnet indtil navlen er faldet af.... hvor langt tid tager det ca?

Ved thea gik der 1 1/2 uge inden navlen faldt af. Tror der er stor forskel på hvor mange dage der går! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.