lige nogen forskellige spoergsmaal...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

976 visninger
22 svar
0 synes godt om
11. juni 2012

Gravid2012

Hej!

Har nogen forskellige spoergsmaal, haaber i har lyst til at svare paa en af dem eller flere..

1. Hvordan vasker man flasker? Er det virkelig noedvendig at ha saadan en maskine til at vaske dem i? Kan man ikke bare koge dem? Alle mine venner og familie proever at overtale mig til at koebe saadan en maskine. Siger man ikke kan goere det paa andre maade. Kan det virkelig vaere sandt?

2. Naar man faar kejsersnit, er det saa rigtig at man ikke kan amme med det samme? Hvis det er rigtig, hvor lang tid gaar der saa til man kan?

3. Har skrevet en liste over ting jeg skal pakke i min taske, som jeg skal ha med til foedsel. Men er der andre ting man skal pakke naar man skal ha planlagt kejsersnit? Som fx maelkeafstatning, hvis man ikke kan amme.

4. Hvor tit skal man bade ens baby ?(er det anderledes efter foedsel, pga af den navle ting.. ? )

5. Hvor mange bleer bruger man ca. om dagen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

TeamRocket

Hehe. Vi har bare brugt flaskerensere fra brugsen til at rense flasker med + kogt dem selvfølgelig. Det er lige som en opvaskebørste, den passer bare ned i flasker. Koster ikke rigtig noget, og man skifter dem bare ud ind i mellem

Anmeld

11. juni 2012

Gravid2012

TeamRocket skriver:

Hehe. Vi har bare brugt flaskerensere fra brugsen til at rense flasker med + kogt dem selvfølgelig. Det er lige som en opvaskebørste, den passer bare ned i flasker. Koster ikke rigtig noget, og man skifter dem bare ud ind i mellem

NEMLIG! det er saadan en jeg har koebt.. og det proever at overbevise mig om at man ikke kan goere det selv, fordi det kogte vand skal ha en bestemt temeratur..... Daaah....

hehe

Anmeld

11. juni 2012

Gravid2012

TeamRocket skriver:

# og DE prover at overbevise...

Anmeld

11. juni 2012

Kay

Gravid2012 skriver:

NEMLIG! det er saadan en jeg har koebt.. og det proever at overbevise mig om at man ikke kan goere det selv, fordi det kogte vand skal ha en bestemt temeratur..... Daaah....

hehe

nej nej det skal bare være kogene så det dræber alt... de skal selvfølgelig vaskes op først

Anmeld

11. juni 2012

Gravid2012

Kay skriver:

nej nej det skal bare være kogene så det dræber alt... de skal selvfølgelig vaskes op først

saa havde jeg ret that feels goooooooooood haha

Anmeld

11. juni 2012

Kay

Gravid2012 skriver:

saa havde jeg ret that feels goooooooooood haha

sidder og tænker den med ks og amning??hvor har du hørt den???for ja man får ik sit barn op og ligge ved brystet med det samme som en alm. fødsel... da det lige skal ses efter... men der ud over skulle du kunne amme det med det samme der efter....

Anmeld

11. juni 2012

Gravid2012

Kay skriver:

sidder og tænker den med ks og amning??hvor har du hørt den???for ja man får ik sit barn op og ligge ved brystet med det samme som en alm. fødsel... da det lige skal ses efter... men der ud over skulle du kunne amme det med det samme der efter....

kan egentlig ikke lige huske hvor jeg har hoert det henne, men det er ikke rigtig saa kan jeg forstaa paa dig..

tak for dine svar godt at faa opklaret nogen ting..

Anmeld

11. juni 2012

Kay

Gravid2012 skriver:

kan egentlig ikke lige huske hvor jeg har hoert det henne, men det er ikke rigtig saa kan jeg forstaa paa dig..

tak for dine svar godt at faa opklaret nogen ting..

velbekomme skal måske selv ha KS så har undersøg lidt om det

Anmeld

11. juni 2012

Gravid2012

Kay skriver:

velbekomme skal måske selv ha KS så har undersøg lidt om det

arh har du saa ogsaa taenkt over om der er nogen exstra ting du skal ha pakket i tasken ? eller er det kun mig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.