Erfaring med kolik og zoneterapi søges..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2012

NNL

SanneL skriver:

Virker han forstoppet?

Her havde min knægt kolik, og skreg 20 timer i døgnet.
Han var så forstoppet at jeg nærmest måtte grave afføringen ud af tarmen på ham.

3 x zoneterapi + lactulose hjalp. Vi fik et helt nyt barn!

Hejsa

Der kommer masser af afføring, men han har meget luft i maven, og får bedst begge dele ud når man cykler med benene eller han hænger og kører hen over skulderen. Har forsøgt med Mylicon dråber og en ændring i min egen kost, uden den store virkning indtil videre.

Har fået tid til undersøgelse ved kiropraktor, for at se om der evt sidder noget i klemme hos ham...

Savner min glade dreng!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

NNL

Malene76 skriver:

Jeg havde et barn som skreg stort set alt den tid han var vågen i starten og det var specielt centreret omkring måltiderne. Vi prøvede zoneterapi og det virkede en smule i den periode vi gik til behandlingerne. (to uger med 4 behandlinger) DA vi stoppede så vat vi tilbage til skrigeturene. JEg ville ALDRIG nogensinde udsætte mit lille barn for en kiropraktor, for mig er sådan en altså lidt for voldsom. Vi tog til en kraniosakral massør og hold da op en virkening det havde. Efter kun en behandling var forabdringen så mærkbar at vi var hujende glade. Han fik 4 eller 5 behandlinger og vi fik lynhurtigt den gladeste dreng ud af det. Massøren sagde at Felix var skæv i bækkenet og i nakken og at han havde bananform når han lå og det var så tydelidt at se, da hun påpegede det. De ting, plus problemer med fordøjelsen gik hun ind og behandlede på. Jeg har også fået flere behandlinger hos hende og ja kan ikke varmet nok anbefale en kraniosakralmassør. Håber snart I får bedring til Sigurd, det er så hårdt når ens lille pus er ked af det.

KH Malene

Tusind tak for dit svar! Det vil jeg helt klart overveje, hvis jeg ikke synes det andet har effekt... Indtil videre er der ikke nogen voldsom fremgang, og jeg er snart villig til alt, for at undgå at han har ondt Han er taget ved kejsersnit, ved ikke om det kan have noget at sige at han ikke er presset gennem fødselskanalen..?

Åh jeg håber snart noget hjælper. Er glad for at du ville dele din erfaring med mig

Anmeld

15. juni 2012

NNL

VNB skriver:

Måske skulle du prøve at ringe til faster Ellis? Hun er jo uddannet kraniosakral terapeut. Jeg ved ikke om hun har forstand på spædbørn og kolik, men det er da et forsøg værd og så er det gratis  

Håber rigtig meget på at lille søde Sigurd snart kommer over det 

Gud, vidste ikke hun har kraniosakral uddannelsen... Troede kun det var massøruddannelsen. Kunne da godt være jeg lige skulle høre min kære faster om hun kan hjælpe min lille Pus! Eller i hvert fald anbefale en behandlingsform...

Takker kusinen Håber alt går godt med dig. Hvis du nu får lyst indimellem, så send gerne et mavebillede på mobillos

Krammer.

Anmeld

15. juni 2012

Malene76

NNL skriver:

Tusind tak for dit svar! Det vil jeg helt klart overveje, hvis jeg ikke synes det andet har effekt... Indtil videre er der ikke nogen voldsom fremgang, og jeg er snart villig til alt, for at undgå at han har ondt Han er taget ved kejsersnit, ved ikke om det kan have noget at sige at han ikke er presset gennem fødselskanalen..?

Åh jeg håber snart noget hjælper. Er glad for at du ville dele din erfaring med mig

Det var så lidt. Det er så hårdt at have et barn der har ondt! Jeg fødte verginalt og han er nok trykket i maven på mig eller på vej ud. Hvis vi skal have en mere, så tager jeg ud til min kraniosakralmassør når babyer er meget ny, så hun kan tjekke om det er noget,uanset om babyen græder eller ej. VI skal som familie ikke udsættes for en voldsomt grædende baby i så lang tid igen. Håber du får held af at Sigurd får det bedre hurtigst muligt.

KH Malene

Anmeld

15. juni 2012

VNB

NNL skriver:

Gud, vidste ikke hun har kraniosakral uddannelsen... Troede kun det var massøruddannelsen. Kunne da godt være jeg lige skulle høre min kære faster om hun kan hjælpe min lille Pus! Eller i hvert fald anbefale en behandlingsform...

Takker kusinen Håber alt går godt med dig. Hvis du nu får lyst indimellem, så send gerne et mavebillede på mobillos

Krammer.

jojo, det blev hun for ca 10 år siden tror jeg hun havde jo klinikken hvor hun både tilbød massage og kraniosakral terapi. 

hun fjernede bla. total min eksamens angst med det! 

og hvis jeg har migrænde, så trykker mor bare lidt på nogle bestemte steder og så går det pist væk! så hun kan sit kram  

hihi skal nok holde dig opdateret med mave-fotos  den vokser derud af! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.