cdk29 skriver:
Min dreng er nu 8 mdr, men da han var 2 måneder begyndte han at have skrigeturer om aftene
i starten ikke ret lang tid, men de blev længere og længere og det begyndte også sommetider på andre tider af døgnet
. Jeg forsøgte hjælp hos sundhedsplejesken og vi skiftede ME og han fik nogle dråber, men der var ikke noget som hjalp
. Jeg fik anbefalet en, der både kunne zoneterapi og kraniesakrel og det hjalp ved aller første behandling, han fik dog 3 behandlinger og der har intet været siden. Vi var så glade for at det hjalp, for man bliver virkelig frustreret over at de bare skriger og skriger. Jeg skal lige tilføje at jeg tror OVERHOVEDET ikke på sådan noget, men det hjalp, så det kan kun anbefales
Tak for dit svar, det var bare dejligt at høre
Hende her kan også kranioskalpterapi, men har dog kun brugt zoneterapien og noget der hedder kiroterapi, hvor man skal holde på nogle punkter på samme tid, hvilket hun har vist mig så jeg også kan gøre det hjemme. Han har fået 2 behandlinger nu, og siden anden behandling, kom en lille forværring i godt et døgn, efterfulgt af en helt fantastisk aften, hvor jeg havde min glade dreng tilbage
Så jeg håber og tror på det nok skal hjælpe ham!!
Anmeld