Donor M/K.. Hvad syndes du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2012

Hyacinth

Anonym skriver:

Ja okay troede ikk man allerede havde alle sine æg.. troede man producerede måned efter måned... vil stadig gerne ha flere børn.. men hverken 400 el 500.. så ja der må vel være rigligt med æg at gi ud af  

Nej, vi "udskiller" dem bare hver måned

Men ja, der er vist æg nok til et par børn eller 3 Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

Wimmie

Frk. Himmelblå skriver:

Jeg synes, det er så underligt... Kan slet ikke forholde mig til tankegangen, at vi kvinder har æg "vi ikke skal bruge". Jeg mener, jeg "bruger" da heller ikke de børn jeg har. Jeg elsker dem, og er mit ét og alt, - men det er da ikke sådan, at de børn jeg ikke har fået er "ubrugte". De er også mine. Og de kunne være elsket af mig i en anden tid/på et andet sted.

Således kunne de børn jeg har også være givet væk. I hvert fald de 50% af deres arvemarteriale. 

Jeg kan slet ikke se, at det med at donere æg "bare lige" er noget, man gør. Eller sæd for den sags skyld...

For mig at se, er det en meget tidlig bortadoption.

Men æggene er jo ikke befrugtede, så det er jo ikke "Babyer" du donerer...
Alle de æg der går til hele tiden er jo heller ikke aborter?

I øvrigt læste jeg lige for nyligt at mænd ikke længere får penge for sæddonation i DK...

Anmeld

17. juni 2012

LRJ

Nu er jeg Æg donor, og jeg får dækket transport + lidt til og Får dækket medicin, men altså hvis du f.eks tager til usa hvor du kan få helt op til 7000 $ for det så er det jo ingenting man får herhjemme men er nu ligeglad hva jeg får for det, det er ikke for pengenes skyld jeg gør det

Anmeld

27. juli 2012

Anonym trådstarter

Nu er jeg Æg donor, og jeg får dækket transport + lidt til og Får dækket medicin, men altså hvis du f.eks tager til usa hvor du kan få helt op til 7000 $ for det så er det jo ingenting man får herhjemme men er nu ligeglad hva jeg får for det, det er ikke for pengenes skyld jeg gør det

Ville aldrig tage til USA for at tjæne på det  Sys bare at det er noget underligt noget at mænd skal betales for en spiller i en kop og kvinder absolut intet får for at ligge med underlivet fremme og gennemgå et mindre indgreb..? Sys det er fair at både mænd og kvinder får betalt turen + medicin. det skal da bare være lige for begge køn.. betalt eller ej ? (ville ikke klage over et symbolsk beløb.. men det skulle ikk være derfor hvis jeg besluttede mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.