Bebsis bolig 11+2 (Barn nr 2)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2012

VNB

Månsson skriver:

He he mon ikke det tager en lille pause lige pludseligt ellers tror jeg da der er mere end en

jo det aftager nok i fart igen  

hvis der er 2, har den ene gemt sig RIGTIG godt til de 2 scanninger vi har været til  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

VNB

Miss BananaHammock skriver:

Du er bare så fiiiiiin!

Men meget sjovt at se hvordan det ser ud anden gang, for jeg er førstegangsgravid og ser også sådan ud allerede... Men det er nok bare slik og kage

1000 tak  

Og i lige måde! var lige inde og se dit seneste mave billede! 

hehe lidt slik og kage skal man jo have Det har jeg ihvertfald heller ikke holdt mig tilbage med... 

men synes nu alligevel godt at man kan se ved os begge to, at det ikke "Kun" er slik delle  

Anmeld

14. juni 2012

Gaia

Skal i egentlig have kønnet at vide til md scanningen denne gang? du har simpelthen så fin fin en mave.

Anmeld

15. juni 2012

Mother-love

VNB skriver:

haha  åh hvor er hun herlig  

Viktor kan også godt komme til at blive så ivrig i sine knus og kys til os at han kommer til at ramme os med tænderne. Hvis man så lader som om at man bliver ked af det, er han bare så sød. så sidder han der med store øjne og siger "hej-hej-hej-hej?" imens han aner os i håret 

de er sku skønne de små baryler!

Nurhh hvor er han sød. Det gør isabella ikke endnu. Hun forstår ikke så meget af det med at ae en endnu. Men det kommer vel snart hehe
For synes efter hånden jeg er ved at være godt øm i hårrødderne fordi hun bruger mit hår til at rejse sig op. Plus hun rykker meget i hår. Og hvis man så sige nej det gør ondt på mor så kigger hun først underligt på en og så griner hun over hele hovedet. Møgunge hehehehe

Anmeld

15. juni 2012

VNB

Gaia skriver:

Skal i egentlig have kønnet at vide til md scanningen denne gang? du har simpelthen så fin fin en mave.

1000 tak søde 

Vi kan sleeeet ikke vente helt til MD  så vi tager til en kønsscanning i uge 15 eller 16 hos scannings jordemoderen i Århus  

blir bare SÅ spændende! Mogens tror en pige, jeg tror en dreng  

Anmeld

16. juni 2012

Gaia

VNB skriver:

1000 tak søde 

Vi kan sleeeet ikke vente helt til MD  så vi tager til en kønsscanning i uge 15 eller 16 hos scannings jordemoderen i Århus  

blir bare SÅ spændende! Mogens tror en pige, jeg tror en dreng  

Ih håber i så deler ud af om det blir en dreng ell. Pige . Jeg tror i får en pige glæder mig til at vise dig william. Han er godt nok en stor dreng allerede .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.