Bebsis bolig 11+2 (Barn nr 2)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2012

mortilnoahogmelina

Hold da op en flot mave .. den bære du sku godt

DU er jo stor , jeg er halvvejs idag med nr to og jeg tror lige jeg kan snige mig op og sige jeg er lige så stor som dig nu
Ja min vokser åbenbart langsomt .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

Mother-love

Du er bare så smuk. Åhhh jeg savner og have sådan en babybolig. Men igen så tanken om en bebs nuhvor isabella er i tigerspring puhhha nej tak. Det er dæmme hårdt den her gang hun er fuldstændig hysterisk hehhe. Tænker at de røde gener er ved at komme igennem hos hende hi hi hi.
Glæder mig til at høre update på NF scanningen.
Og kan sagtens forstå du ville fremhæve den fine mavse.

Anmeld

11. juni 2012

_-Kathrine-_

VNB skriver:

ih 1000 tak!  hvor er det sødt sagt 

Jeg er sikker på at din mave også snart er helt synlig og flot! 

må også sige at jeg er ret meget forundret over hvor hurtigt det er gået med mavens form! Vi troede snilt at jeg kunne skjule det til uge 14 ligesom sidst... men nej 

her er et billedet fra uge 5, og det er jo helt vildt så meget der er sket på 6-7 uger! 

Ja for pokker hvor er det gået stærkt :-)
Jeg kan sagtens mærke en bule der vokser og vokser, så mon ikke man snart kan se noget!! Jeg vejer 20 kg mindre end ved sidste graviditet, så det gør nok også lidt :-)

Anmeld

11. juni 2012

VNB

Månsson skriver:

Hvor er du bare smuk og sikker hurtit den vokser

1000 tak søde 

ja det går lynende stærkt lige nu! kan godt blive lidt små bange for hvordan jeg mon ender med at se ud om 6 mdr... 

Anmeld

11. juni 2012

VNB

Mortil2tiloktober skriver:

Hold da op en flot mave .. den bære du sku godt

DU er jo stor , jeg er halvvejs idag med nr to og jeg tror lige jeg kan snige mig op og sige jeg er lige så stor som dig nu
Ja min vokser åbenbart langsomt .

mange mange tak 

Ja jeg er ret stor i forhold til hvor langt jeg er henne  havde heller ikke forestillet mig at det ville gå så stærkt... 

Men det er egentlig rart nok, for så er folk da ikke i tvivl om at der ligger en baby derinde, og at jeg ikke bare er blevet tyk 

er sikker på at du også ser smuk ud!  

Anmeld

11. juni 2012

VNB

michelledam skriver:

Du er bare så smuk. Åhhh jeg savner og have sådan en babybolig. Men igen så tanken om en bebs nuhvor isabella er i tigerspring puhhha nej tak. Det er dæmme hårdt den her gang hun er fuldstændig hysterisk hehhe. Tænker at de røde gener er ved at komme igennem hos hende hi hi hi.
Glæder mig til at høre update på NF scanningen.
Og kan sagtens forstå du ville fremhæve den fine mavse.

1000 tak søde! 

hehe åh ja - det tigerspring har Viktor også haft! han er heldigvis ovre det igen... sådan næsten da  han kan stadig blive stik tosset og skrige + stampe i jorden hvis der er noget som ikke lige passer herren... men det må man jo nok lære at leve med.. begge hans forældre har også ret "gode" temperamenter... 

nogle gange bliver jeg helt stresset ved tanken om at have 2 små der står der og skriger..   meeeen man lærer jo nok at håndtere det 

Anmeld

11. juni 2012

VNB

_-Kathrine-_ skriver:

Ja for pokker hvor er det gået stærkt :-)
Jeg kan sagtens mærke en bule der vokser og vokser, så mon ikke man snart kan se noget!! Jeg vejer 20 kg mindre end ved sidste graviditet, så det gør nok også lidt :-)

så kommer det helt sikkert lige om lidt  

Jeg kan også tydeligt mærke den lille hårde livmoder. især om morgenen når jeg ligger på ryggen det er ret sjovt synes jeg! 

wow hvor flot at du har tabt dig så meget!   Det kommer dig helt sikkert tilgode i denne graviditet! 

Anmeld

11. juni 2012

Mother-love

VNB skriver:

1000 tak søde! 

hehe åh ja - det tigerspring har Viktor også haft! han er heldigvis ovre det igen... sådan næsten da  han kan stadig blive stik tosset og skrige + stampe i jorden hvis der er noget som ikke lige passer herren... men det må man jo nok lære at leve med.. begge hans forældre har også ret "gode" temperamenter... 

nogle gange bliver jeg helt stresset ved tanken om at have 2 små der står der og skriger..   meeeen man lærer jo nok at håndtere det 

Hahahaha ja både kæresten og jeg har også nogle gode temperamenter
Og ja kan ikke lade være med at grine af hende når hun brænder helt af.
Og ja self lære man at håndtere det. Det skal man jo hehehe.

Anmeld

11. juni 2012

VNB

michelledam skriver:

Hahahaha ja både kæresten og jeg har også nogle gode temperamenter
Og ja kan ikke lade være med at grine af hende når hun brænder helt af.
Og ja self lære man at håndtere det. Det skal man jo hehehe.

hehe jeg kommer også tit til at grine af Viktor når han står der og brænder af... 

Det ser jo så sjovt ud, og man kan sku da ikke andet end at grine af at sådan et lille væsen kan have så hidsigt et temperament... 

men til gengæld, så kan han jo så også være lige så kærlig og totak putte/kramme syg som han kan være hidsig 

Anmeld

11. juni 2012

mortilnoahogmelina

VNB skriver:

mange mange tak 

Ja jeg er ret stor i forhold til hvor langt jeg er henne  havde heller ikke forestillet mig at det ville gå så stærkt... 

Men det er egentlig rart nok, for så er folk da ikke i tvivl om at der ligger en baby derinde, og at jeg ikke bare er blevet tyk 

er sikker på at du også ser smuk ud!  

JA jeg havde forberedt mig på at man blev hurtig stor 2 gang jeg blev så pænt snydt

Men ja giver dig ret i det er dejligt man kan se det er en baby hytte og ikke bare at man er blevet tyk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.