Bebsis bolig 11+2 (Barn nr 2)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2012

morethanperfect

VNB skriver:

Så er der kun præcis 1 uge idag til vi skal til NF Ih hvor er det spændende! 

Jeg var til familie fødselsdag igår, og lad os bare sige at ingen i familien længere er uvidende om vores lillebror eller lillesøster... de kunne ikke undgå at se det

Maven Vokser jo bare derud af, og jeg kan jo lige så godt droppe at skjule det.. så igår valgte jeg at fremhæve min babymave - og viser den stolt frem!! 

Ihh hvor er du fin søde  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

Mother-love

VNB skriver:

hehe jeg kommer også tit til at grine af Viktor når han står der og brænder af... 

Det ser jo så sjovt ud, og man kan sku da ikke andet end at grine af at sådan et lille væsen kan have så hidsigt et temperament... 

men til gengæld, så kan han jo så også være lige så kærlig og totak putte/kramme syg som han kan være hidsig 

Åhhh ja isabella er også den mest kærlige jeg kender. Nogen gange så kærlig at når hun giver et knus så bidder hun lige en kinden ogaå det gør så bare pisse ondt.
Også hvis hun har noget i munden hn ikke må spse og man forsøger og tage det ud så bidder hun en i fingeren fordi hun tror man giver hende noget hn kan spise mors lille ædedolk. Hun kigger aldrig hvad hun får hun åbner barenmunden hahahaha

Anmeld

11. juni 2012

ønskebørn74

VNB skriver:

Så er der kun præcis 1 uge idag til vi skal til NF Ih hvor er det spændende! 

Jeg var til familie fødselsdag igår, og lad os bare sige at ingen i familien længere er uvidende om vores lillebror eller lillesøster... de kunne ikke undgå at se det

Maven Vokser jo bare derud af, og jeg kan jo lige så godt droppe at skjule det.. så igår valgte jeg at fremhæve min babymave - og viser den stolt frem!! 

hvor er du bare smuk gravid igen!!!

Anmeld

11. juni 2012

L&V

VNB skriver:

1000 tak søde 

ja det går lynende stærkt lige nu! kan godt blive lidt små bange for hvordan jeg mon ender med at se ud om 6 mdr... 

He he mon ikke det tager en lille pause lige pludseligt ellers tror jeg da der er mere end en

Anmeld

12. juni 2012

Miss BananaHammock

Du er bare så fiiiiiin!

Men meget sjovt at se hvordan det ser ud anden gang, for jeg er førstegangsgravid og ser også sådan ud allerede... Men det er nok bare slik og kage

Anmeld

14. juni 2012

VNB

morethanperfect skriver:

Ihh hvor er du fin søde  

1000 tak søde 

Anmeld

14. juni 2012

VNB

Mortil2tiloktober skriver:

JA jeg havde forberedt mig på at man blev hurtig stor 2 gang jeg blev så pænt snydt

Men ja giver dig ret i det er dejligt man kan se det er en baby hytte og ikke bare at man er blevet tyk

jeg havde egentlig også forberedt mig på at det nok gik stærkt her anden gang. Miv veninde som også er anden gangs gravid, lignede i 8 uge en der var nærmest halvvejs  

har luret dit seneste mavebillede, og jeg synes SAGTENS at man kan se at det er en baby bule og ikke bare en mave delle 

Anmeld

14. juni 2012

VNB

michelledam skriver:

Åhhh ja isabella er også den mest kærlige jeg kender. Nogen gange så kærlig at når hun giver et knus så bidder hun lige en kinden ogaå det gør så bare pisse ondt.
Også hvis hun har noget i munden hn ikke må spse og man forsøger og tage det ud så bidder hun en i fingeren fordi hun tror man giver hende noget hn kan spise mors lille ædedolk. Hun kigger aldrig hvad hun får hun åbner barenmunden hahahaha

haha  åh hvor er hun herlig  

Viktor kan også godt komme til at blive så ivrig i sine knus og kys til os at han kommer til at ramme os med tænderne. Hvis man så lader som om at man bliver ked af det, er han bare så sød. så sidder han der med store øjne og siger "hej-hej-hej-hej?" imens han aner os i håret 

de er sku skønne de små baryler!

Anmeld

14. juni 2012

mortilnoahogmelina

VNB skriver:

jeg havde egentlig også forberedt mig på at det nok gik stærkt her anden gang. Miv veninde som også er anden gangs gravid, lignede i 8 uge en der var nærmest halvvejs  

har luret dit seneste mavebillede, og jeg synes SAGTENS at man kan se at det er en baby bule og ikke bare en mave delle 

Hehe . TUsind tak .. det synes jeg os sagtens jeg selv kan . nok mest fordi jeg ved hvordan jeg så ud inden jeg blev gravid

ja nogen vokser bare hurtigt 2 gang

Anmeld

14. juni 2012

VNB

ønskebarn74 skriver:

hvor er du bare smuk gravid igen!!!

ååårh 1000 tak søde! 

Jeg glæder mig sådan til at det nu bliver DINE mavebilleder vi skal nyde! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.