Hvornår begyndte i at indrette børneværelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2012

Camillos

Mor-til-asta-09 skriver:

vi var hurtige til at købe barnevogn osv, men lod det stå i butikken til vi vare klar til at få det hjem.. Børneværelset stod færdigt omkring 1 juli, og havde termin 9 september.

Okay ..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

Mutti2B

Camillos skriver:

ej hvor skrækkeligt? hvorfor har du været indlagt? ... har duværet ved at miste eller? .. Puha.. Ja så kan jeg godt forstå du ikke har kunne komme igang  til dig!

Tak . Min livmoderhals var kort til at starte med (30mm) og efter jeg blev indlagt med regelmæssige plukveer har de holdt øje med den. Den blev så kortere (20mm), så nu har de lagt et arabin pessar op for at styrke den og så må jeg ellers være sengeliggende de næste mange uger. Men de mener heldigvis at der er rigtig gode overlevelses chancer hvis hun vælger at komme ud nu

Kan du ikke sætte billeder ind af alt det I har nået

Anmeld

10. juni 2012

Camillos

Rinepigen skriver:

Nej bestemt ikke vi har også allerede indrettet med seng, puslebord, skab, div tøj, købt autostol, barnevogn, blespand haha og så har bedsteforældre også købt tøj osv i laaaange baner  

Selvfølgelig tænker man nogle gange dårlige ting, det tror jeg ikke kan udgåes desværre men du har vist tabt kampen mere en rigeligt og denne gang er bebs kommet for at blive hos dig det tror jeg hehe så det skal helt sikkert nok gå 

guuud ja autostol har vi også købt griner .. Nej det skal nok gå for os denne gang .. ... smiler også for jer.. med jeres fiiiine barnevogn.. er næsten ikke Jaloux.. for den er så fed ... 

Anmeld

10. juni 2012

Camillos

Mutti2B skriver:

Tak . Min livmoderhals var kort til at starte med (30mm) og efter jeg blev indlagt med regelmæssige plukveer har de holdt øje med den. Den blev så kortere (20mm), så nu har de lagt et arabin pessar op for at styrke den og så må jeg ellers være sengeliggende de næste mange uger. Men de mener heldigvis at der er rigtig gode overlevelses chancer hvis hun vælger at komme ud nu

Kan du ikke sætte billeder ind af alt det I har nået

Jo det kræver bare lige jeg finder mit digital camera.. .. men jeg skal nok sætte billeder ind om nogle dage tror jeg.. 

Okay .. Øv? .. hvordan kan se hvordan livmoderhalsen ligger/ hvor meget der er ? 

Ihh det er da øv du skal ligge.. men Selvfølgelig alt for din lille guldklump. Jo mon ikke du er jo rimelig langt henne nu smiler! .. så overlevelses chancerne må da være temmelig store 

Anmeld

10. juni 2012

Kay

Camillos skriver:

Jae det er jo det.. altså starte så småt ? hehe .. Kæresten har Allerede... Malet en brugt hvid tremmseseng lyserød, slebet hylder ned og malet dem lyserøde også. Sat himmel på sengen + sengerand. Vi har købt ammepude, barnevogn, puslepude, sengelampe, vaskefade + Div småting.. 

Altså er næsten ved at være i mål.. han er helt ustyrlig og lider af baby kuller.. 

det er da også at starte så småt

i uge 12 lavede jeg en liste med at vi skulle ha... og en med alt der skulle ordnes... og så har vi bare streget stille og roligt ud...

det eneste vi mangler at købe er "vådlagner" amme indlæg og et par plejeting til baby...

og så mangler vi at sætte bogkasser op inde over hendes seng... (den ene mangler at blive malet 2. gang) og så stille tingene på plads... og der er altså næsten 2 måneder til min termin

har enda allerede pakket tasken til hende til hospitale og det af min der kan pakkes nu 

Anmeld

10. juni 2012

AnonymMor

Camillos skriver:

guuud ja autostol har vi også købt griner .. Nej det skal nok gå for os denne gang .. ... smiler også for jer.. med jeres fiiiine barnevogn.. er næsten ikke Jaloux.. for den er så fed ... 

Mange tak Hehe jaa den er så fed vi er os rigtig glade for den og kan næsten ikke vente til den skal ud og køre  

Anmeld

10. juni 2012

Camillos

Kay skriver:

det er da også at starte så småt

i uge 12 lavede jeg en liste med at vi skulle ha... og en med alt der skulle ordnes... og så har vi bare streget stille og roligt ud...

det eneste vi mangler at købe er "vådlagner" amme indlæg og et par plejeting til baby...

og så mangler vi at sætte bogkasser op inde over hendes seng... (den ene mangler at blive malet 2. gang) og så stille tingene på plads... og der er altså næsten 2 måneder til min termin

har enda allerede pakket tasken til hende til hospitale og det af min der kan pakkes nu 

hehe Ja okay det kan jeg godt se så er der styr på det  

Anmeld

10. juni 2012

Camillos

Rinepigen skriver:

Mange tak Hehe jaa den er så fed vi er os rigtig glade for den og kan næsten ikke vente til den skal ud og køre  

Du er jo også Halvvejs lige om lidt så der er ikke så længe til

Anmeld

10. juni 2012

Kay

Camillos skriver:

hehe Ja okay det kan jeg godt se så er der styr på det  

jeps... men jeg har jo heller ik haft meget andet at lave

Anmeld

10. juni 2012

AnonymMor

Camillos skriver:

Du er jo også Halvvejs lige om lidt så der er ikke så længe til

Jaa det er skønt så må de næste 20 uger bare gerne gå stærkt Hehe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.