Hvornår begyndte i at indrette børneværelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2012

pemiro

Camillos skriver:

Okay , Ja så er det bestemt også godt at være praktisk når man er 2 på Su .. .. 

nej det gør jeg jo ikke.. nu hvor jeg er så langt.. men tanken lumrer lidt i baghovedet en gang imellem .. nok mest fordi jeg ikke mærker den lille endnu.. grundet foranliggende moderkage.. 

Bare vent, det kommer fra den ene til den anden dag og så blir det bare vedz
Min moderkage ligger ud mod maven og da jeg var til md fik jeg at vide der godt ku gå noget tid før jeg mærkede spark. Om aftenen da vi lå og så tv, sparkede han en ordentlig gang og siden da har det bare været der hele tiden..

Glæd dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

Camillos

Kay skriver:

tja.. nu har vi ik noget decideret børneværelse... men vi har et børne hjørne i både soveværelse og stue...

det i stuen er det kun tøjet der er styr på... og det blev gjort fra uge 26-29

det i soveværelset... tja... det er ik helt færdig endnu... men vi startede så småt på det omkring uge 20... og så stille og roligt som vi fandt ting kom det mere og mere på plads... og vi mangler så lidt endnu...

puslepladsen er på badeværelset og der blev sat hylde og sådan op omkring uge 28 mener jeg

så det er ik for tidligt at starte så småt... du har jo en MD der gik fint... så...

Jae det er jo det.. altså starte så småt ? hehe .. Kæresten har Allerede... Malet en brugt hvid tremmseseng lyserød, slebet hylder ned og malet dem lyserøde også. Sat himmel på sengen + sengerand. Vi har købt ammepude, barnevogn, puslepude, sengelampe, vaskefade + Div småting.. 

Altså er næsten ved at være i mål.. han er helt ustyrlig og lider af baby kuller.. 

Anmeld

10. juni 2012

Camillos

pemiro skriver:

Bare vent, det kommer fra den ene til den anden dag og så blir det bare vedz
Min moderkage ligger ud mod maven og da jeg var til md fik jeg at vide der godt ku gå noget tid før jeg mærkede spark. Om aftenen da vi lå og så tv, sparkede han en ordentlig gang og siden da har det bare været der hele tiden..

Glæd dig

Okay Ja jeg glæder mig også vildt meget ... i Øjeblikket lider jeg desværre meget af ligament smerter osv.. Øv.. men altså glæder mig vildt til hun begynder at sparke .. Jeg kan sagtens mærke min mave er hård og udspændt osv... men bare ikke sparkene..

Anmeld

10. juni 2012

Mutti2B

Camillos skriver:

Okay .. .. det er meget rart at hører hvornår folk går i gang.. er der en grund til du ikke er begyndt på værelset endnu ? 

Jeg har ikke fået købt ind til det endnu

Jeg har været indlagt et par gange de sidste 3 uger og de sidste 2 uger har jeg været sengeliggende (må kun gå på toilet og i bad, må ikke sidde op så spiser også liggende ), så jeg har ikke kunnet komme igang . Håber at jeg efter 34+0 må komme op igen, så det kan blive gjort færdigt. Men jeg drømmer om hvordan det skal se ud hele tiden

Anmeld

10. juni 2012

Camillos

Mutti2B skriver:

Jeg har ikke fået købt ind til det endnu

Jeg har været indlagt et par gange de sidste 3 uger og de sidste 2 uger har jeg været sengeliggende (må kun gå på toilet og i bad, må ikke sidde op så spiser også liggende ), så jeg har ikke kunnet komme igang . Håber at jeg efter 34+0 må komme op igen, så det kan blive gjort færdigt. Men jeg drømmer om hvordan det skal se ud hele tiden

ej hvor skrækkeligt? hvorfor har du været indlagt? ... har duværet ved at miste eller? .. Puha.. Ja så kan jeg godt forstå du ikke har kunne komme igang  til dig!

Anmeld

10. juni 2012

Fenja09

Vi fik barnevognen foræret ca 2 måneder før termin og børneværelset begyndte vi først at indrette 1 måned før. Det var nu ikke fordi vi gik og forventede det værste, men det passede bedst at gøre det i sommerferien - min datter er fra 1 sep 2011 

/Fenja

Anmeld

10. juni 2012

AnonymMor

Camillos skriver:

hehe Okay så er det ikke bare mig der er Tosset .. ? .. Vi har allerede nærmest indrettet værelset med puslebord, seng , himmel, barnelamper, købt børnetallerkener m.m... 

det er så fint.. men tankerne kører da lidt engang imellem må jeg indrømme..

Nej bestemt ikke vi har også allerede indrettet med seng, puslebord, skab, div tøj, købt autostol, barnevogn, blespand haha og så har bedsteforældre også købt tøj osv i laaaange baner  

Selvfølgelig tænker man nogle gange dårlige ting, det tror jeg ikke kan udgåes desværre men du har vist tabt kampen mere en rigeligt og denne gang er bebs kommet for at blive hos dig det tror jeg hehe så det skal helt sikkert nok gå 

Anmeld

10. juni 2012

Masig

Camillos skriver:

Ja og købe barnevogn Osv osv.. ... Synes nemlig min kæreste er lidt hurtig på aftrækkeren, er lidt bange for der stadigvæk er noget der kan gå galt er 21+3 idag.. 

Vi begyndte at købe ting ind kort efter MD og så lavede vi børneværelse løbende derefter... Der mangler stadig et par detaljer, men det vigtigste står klar 

Barnevognen aner jeg intet om, da det er mine forældre der står for den, men tror vist de har købt den eller vil gøre det her inden for de næste par uger... Vi har fundet den vi vil have, gjorde vi vist også lige omkring MD tidspunktet tror jeg...

Anmeld

10. juni 2012

Mor-til-asta-09

Camillos skriver:

Ja og købe barnevogn Osv osv.. ... Synes nemlig min kæreste er lidt hurtig på aftrækkeren, er lidt bange for der stadigvæk er noget der kan gå galt er 21+3 idag.. 

vi var hurtige til at købe barnevogn osv, men lod det stå i butikken til vi vare klar til at få det hjem.. Børneværelset stod færdigt omkring 1 juli, og havde termin 9 september.

Anmeld

10. juni 2012

Camillos

Masig skriver:

Vi begyndte at købe ting ind kort efter MD og så lavede vi børneværelse løbende derefter... Der mangler stadig et par detaljer, men det vigtigste står klar 

Barnevognen aner jeg intet om, da det er mine forældre der står for den, men tror vist de har købt den eller vil gøre det her inden for de næste par uger... Vi har fundet den vi vil have, gjorde vi vist også lige omkring MD tidspunktet tror jeg...

Okay .. .. det lyder  som os så er vi ikke helt tossede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.