Hvornår begyndte i at indrette børneværelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.670 visninger
32 svar
0 synes godt om
10. juni 2012

Camillos

Ja og købe barnevogn Osv osv.. ... Synes nemlig min kæreste er lidt hurtig på aftrækkeren, er lidt bange for der stadigvæk er noget der kan gå galt er 21+3 idag.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

AnonymMor

Camillos skriver:

Ja og købe barnevogn Osv osv.. ... Synes nemlig min kæreste er lidt hurtig på aftrækkeren, er lidt bange for der stadigvæk er noget der kan gå galt er 21+3 idag.. 

Vi begyndte allerede i 12 uge ca og jeg sys også det var rigtig tidlig og jeg går også stadig med tanken om hvad nu hvis det går galt, men på den anden side så kan det jo egentlig gå galt helt ind til fødslen og man er jo nød til at starte et sted så prøver så vidt muligt at tænke at selvfølgelig går det ikke galt og så hygge mig med at gøre tingende klar men bekymringen vil nok altid være der indtil de er født , jo før man kommer igang med at købe jo nemmere er det at overskue hvad man mangler sys jeg og at man kan købe lidt af gangen istedet for det hele på en gang

Anmeld

10. juni 2012

Nadia Maya

Hej
Vi købte barnevogn halvvejs i graviditeten, men det var også en silvercross som skulle ordnes..
Børneværelset ordnede vi da hun var 3 mdr. gammel, da hun skulle derind og sove. Jeg har ikke ville stresse med det, det skal nok komme
Men drop den tanke, at du stadig kan nå at miste - selvfølgelig gør du ikke det

Anmeld

10. juni 2012

Mutti2B

Barnevognen blev købt da jeg var 9 + fordi jeg fandt min drømmevogn på tilbud (havde set hjerteblink 2 gange ).
Børneværelset (eller rettere sagt børnehjørnet i mit soveværelse) er jeg slet ikke begyndt på endnu (er 29+4)

Anmeld

10. juni 2012

pemiro

Vi købte barnevogn allerede i uge 12, da vi fandt et tilbud vi ikke kunne sige nej til på en vogn der klarede alle vores krav.
Vi er begge på su, så vi var glade for at starte lidt tidligt, da vi dermed faltisk havde råd til at købe lidt hist og her og samtidig kunne vi ønske ting til jul og min fødselsdag i januar og det har hjulpet os meget.

Ikke tænk på du mister, for det gør du bestemt ikke!

Anmeld

10. juni 2012

Kay

tja.. nu har vi ik noget decideret børneværelse... men vi har et børne hjørne i både soveværelse og stue...

det i stuen er det kun tøjet der er styr på... og det blev gjort fra uge 26-29

det i soveværelset... tja... det er ik helt færdig endnu... men vi startede så småt på det omkring uge 20... og så stille og roligt som vi fandt ting kom det mere og mere på plads... og vi mangler så lidt endnu...

puslepladsen er på badeværelset og der blev sat hylde og sådan op omkring uge 28 mener jeg

så det er ik for tidligt at starte så småt... du har jo en MD der gik fint... så...

Anmeld

10. juni 2012

Camillos

Rinepigen skriver:

Vi begyndte allerede i 12 uge ca og jeg sys også det var rigtig tidlig og jeg går også stadig med tanken om hvad nu hvis det går galt, men på den anden side så kan det jo egentlig gå galt helt ind til fødslen og man er jo nød til at starte et sted så prøver så vidt muligt at tænke at selvfølgelig går det ikke galt og så hygge mig med at gøre tingende klar men bekymringen vil nok altid være der indtil de er født , jo før man kommer igang med at købe jo nemmere er det at overskue hvad man mangler sys jeg og at man kan købe lidt af gangen istedet for det hele på en gang

hehe Okay så er det ikke bare mig der er Tosset .. ? .. Vi har allerede nærmest indrettet værelset med puslebord, seng , himmel, barnelamper, købt børnetallerkener m.m... 

det er så fint.. men tankerne kører da lidt engang imellem må jeg indrømme..

Anmeld

10. juni 2012

Camillos

Nadia Maya skriver:

Hej
Vi købte barnevogn halvvejs i graviditeten, men det var også en silvercross som skulle ordnes..
Børneværelset ordnede vi da hun var 3 mdr. gammel, da hun skulle derind og sove. Jeg har ikke ville stresse med det, det skal nok komme
Men drop den tanke, at du stadig kan nå at miste - selvfølgelig gør du ikke det

tak.. Ja det er jo det men man kan alligvel ikke lade vær at tænke lidt.. Ja altså her er der faktisk baby klart værelse med tremmeseng til hun bliver ældre.. og en vugge med himmel her til start.. hehe

Anmeld

10. juni 2012

Camillos

Mutti2B skriver:

Barnevognen blev købt da jeg var 9 + fordi jeg fandt min drømmevogn på tilbud (havde set hjerteblink 2 gange ).
Børneværelset (eller rettere sagt børnehjørnet i mit soveværelse) er jeg slet ikke begyndt på endnu (er 29+4)

Okay .. .. det er meget rart at hører hvornår folk går i gang.. er der en grund til du ikke er begyndt på værelset endnu ? 

Anmeld

10. juni 2012

Camillos

pemiro skriver:

Vi købte barnevogn allerede i uge 12, da vi fandt et tilbud vi ikke kunne sige nej til på en vogn der klarede alle vores krav.
Vi er begge på su, så vi var glade for at starte lidt tidligt, da vi dermed faltisk havde råd til at købe lidt hist og her og samtidig kunne vi ønske ting til jul og min fødselsdag i januar og det har hjulpet os meget.

Ikke tænk på du mister, for det gør du bestemt ikke!

Okay , Ja så er det bestemt også godt at være praktisk når man er 2 på Su .. .. 

nej det gør jeg jo ikke.. nu hvor jeg er så langt.. men tanken lumrer lidt i baghovedet en gang imellem .. nok mest fordi jeg ikke mærker den lille endnu.. grundet foranliggende moderkage.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.