Hvad syntes i om dette navn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2012

chael

lillemor92 skriver:

Meningen er også at lave det til to navne, bindestregen skal slet ikke være der, da hun bare skal kaldes Freya, og så have Sophia som mellemnavn.. 

Ok

I så fald, så synes jeg det er et fint navn

Selvom jeg stadig er mere til Sofie end sofia (med eller uden "h")

*C

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

Maise86

Jeg synes faktisk det er rigtig fint

Anmeld

10. juni 2012

Pigent

lillemor92 skriver:

Vi venter en dejlig pige her til oktober, og vi har bare slet ikke kunne finde et navn 100%, sidst fandt vi et navn som vi bare elskede, men fandt senere ud af at en vi kender også skal have et barn med det navn, inden vi nåede at fortælle vi havde valgt det navn.. :-) 

Så nu er vi kommet frem til Freya- Sophia..  

Flot navn, men jeg synes ikke bindestreg høre hjemme i et navn 

Anmeld

10. juni 2012

SS82

Jeg synes det er sødt 

Anmeld

10. juni 2012

DitteMarie

Super fint navn jeg har dobbelt navn og er egentlig glad for det. Bruger kun Ditte til dagligt, men Ditte Marie når det er lidt mere officelt, der giver lidt tyngde fx til en jobsamtale ( - og når min skældte ud

Held og lykke

Anmeld

10. juni 2012

jydeinden

lillemor92 skriver:

Vi venter en dejlig pige her til oktober, og vi har bare slet ikke kunne finde et navn 100%, sidst fandt vi et navn som vi bare elskede, men fandt senere ud af at en vi kender også skal have et barn med det navn, inden vi nåede at fortælle vi havde valgt det navn.. :-) 

synes det er to meget smukke navne, men hver for sig er ikke så meget for fornavn, mellemnavn OG efternavn.. synes det bliver alt for langt

Anmeld

10. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
lillemor92 skriver:

jeg synes begge navne er søde hver for sig. Jeg synes ikke navnene passer sammen at det kan forbindes med en bindestreg.

Anmeld

10. juni 2012

christina92

Jeg synes det er et rigtig fint navn  Vi overvejer selv Sophia til vores lille dame

Anmeld

10. juni 2012

OktoberMor

Maise86 skriver:

Jeg synes faktisk det er rigtig fint

Anmeld

10. juni 2012

OktoberMor

christina92 skriver:

Jeg synes det er et rigtig fint navn  Vi overvejer selv Sophia til vores lille dame

Tusind tak..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.