Hvad syntes i om dette navn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2012

chael

Synes det er sådan lidt..... Ja...

Så synes jeg hellere det skulle være freya-Sofie.

Men er generelt ikke til navne med bindestreg. Det er utroligt anstrengende i min verden

*C

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

Rødhætte

lillemor92 skriver:

Vi venter en dejlig pige her til oktober, og vi har bare slet ikke kunne finde et navn 100%, sidst fandt vi et navn som vi bare elskede, men fandt senere ud af at en vi kender også skal have et barn med det navn, inden vi nåede at fortælle vi havde valgt det navn.. :-) 

Så nu er vi kommet frem til Freya- Sophia..  

Jeg er ikke til sammensatte navne, men hvis det er det navn i elsker synes jeg ikke I skal høre på hvad andre siger

Anmeld

9. juni 2012

OktoberMor

chael skriver:

Synes det er sådan lidt..... Ja...

Så synes jeg hellere det skulle være freya-Sofie.

Men er generelt ikke til navne med bindestreg. Det er utroligt anstrengende i min verden

*C

Meningen er også at lave det til to navne, bindestregen skal slet ikke være der, da hun bare skal kaldes Freya, og så have Sophia som mellemnavn.. 

Anmeld

9. juni 2012

OktoberMor

Rødhætte skriver:

Jeg er ikke til sammensatte navne, men hvis det er det navn i elsker synes jeg ikke I skal høre på hvad andre siger

Meningen er også at lave det til to navne, bindestregen skal slet ikke være der, da hun bare skal kaldes Freya, og så have Sophia som mellemnavn.. 

Anmeld

9. juni 2012

Carl-Emil's mor

lillemor92 skriver:

Vi venter en dejlig pige her til oktober, og vi har bare slet ikke kunne finde et navn 100%, sidst fandt vi et navn som vi bare elskede, men fandt senere ud af at en vi kender også skal have et barn med det navn, inden vi nåede at fortælle vi havde valgt det navn.. :-) 

Så nu er vi kommet frem til Freya- Sophia..  

så er det altså hellere ikke større drama at have en bindestreg i sit navn... jeg har levet med det i over 23 år nu og jeg har ikke skiftet mit navn ud og min dreng har også fået et dobbeltnavn med bindestreg

Jeg synes det klinger rigtig godt fordi de begge slutter på e...

Anmeld

9. juni 2012

OktoberMor

Carl-Emil's mor skriver:

så er det altså hellere ikke større drama at have en bindestreg i sit navn... jeg har levet med det i over 23 år nu og jeg har ikke skiftet mit navn ud og min dreng har også fået et dobbeltnavn med bindestreg

Jeg synes det klinger rigtig godt fordi de begge slutter på e...

Tusind tak for dit svar.. Jeg syntes nu heller ikke det er så slemt..:-) 

Anmeld

9. juni 2012

Rødhætte

lillemor92 skriver:

Ok på den måde  Kan lide begge navne, men hvert for sig..

Anmeld

9. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes begge navne er rigtig søde hver for sig! Vh stine

Anmeld

9. juni 2012

Barejegsnartergravid

Okay synes det er fine navne, men synes freyA sophiA bliver lidt hmm i mangel for bedre ord...fesent, synes derimod freyA SophiE giver et rigtig godt modspil

Anmeld

9. juni 2012

Christabelle

Jeg synes det er nogle super fine navne hver for sig :-)
Jeg ville nok foretrække, som andre også skriver, at Sophia i stedet blev til Sophie hvis det skal sættes sammen med Freya (uanset om der er bindestreg eller ej). Jeg synes det bliver for tungt med to navne efter hinanden med 'a' til sidst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.