Hvad syntes i om dette navn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.486 visninger
32 svar
0 synes godt om
9. juni 2012

OktoberMor

Vi venter en dejlig pige her til oktober, og vi har bare slet ikke kunne finde et navn 100%, sidst fandt vi et navn som vi bare elskede, men fandt senere ud af at en vi kender også skal have et barn med det navn, inden vi nåede at fortælle vi havde valgt det navn.. :-) 

Så nu er vi kommet frem til Freya- Sophia..  

Hvad syntes i om dette navn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

OktoberMor

Slet ikke nogen?

Anmeld

9. juni 2012

Humanincubator

Jeg kan godt lide begge navne, men synes I skal overveje et af dem eller uden bindestreg, så det ene bliver et mellemnavn, for det er meget langt :O

Anmeld

9. juni 2012

Barejegsnartergravid

Synes begge navne er rigtig søde hver for sig. Synes det både bliver langt, plus der er en bindestreg, vi overvejede selv et todelt navn med bindestreg til vores datter, men da vi hørte folk med navne med bindestregstreg synes de det var rigtig surt at have, så vi gik væk fra det.og valgte i stedet det to delte navn som fornavn og mellemnavn i stedet. Derudover ville jeg synes Sophie er sødere med e.

Anmeld

9. juni 2012

TeamRocket

Det er ikke lige min stil- men det er jo lige meget hvad andre synes er det ikke, jeres lille guldklump skal jo hedde det I synes er pænest

Anmeld

9. juni 2012

SukkerDronning

Jeg er helt vild med navnet Sophia og Freya- Sophia er også et rigtig fint navn, er dog ikke helt vild med det. Men vil egentlig fortælle dig, at man godt kan have to fornavne uden bindestrag (mange der ikke ved) Min pige hedder Kaya Malou til fornavn

Anmeld

9. juni 2012

OktoberMor

Humanincubator skriver:

Jeg kan godt lide begge navne, men synes I skal overveje et af dem eller uden bindestreg, så det ene bliver et mellemnavn, for det er meget langt :O

Meningen er også at lave det til to navne, bindestregen skal slet ikke være der, da hun bare skal kaldes Freya, og så have Sophia som mellemnavn.. 

Anmeld

9. juni 2012

OktoberMor

Barejegsnartergravid skriver:

Synes begge navne er rigtig søde hver for sig. Synes det både bliver langt, plus der er en bindestreg, vi overvejede selv et todelt navn med bindestreg til vores datter, men da vi hørte folk med navne med bindestregstreg synes de det var rigtig surt at have, så vi gik væk fra det.og valgte i stedet det to delte navn som fornavn og mellemnavn i stedet. Derudover ville jeg synes Sophie er sødere med e.

Meningen er også at lave det til to navne, bindestregen skal slet ikke være der, da hun bare skal kaldes Freya, og så have Sophia som mellemnavn.. 

Anmeld

9. juni 2012

OktoberMor

SukkerDronning skriver:

Jeg er helt vild med navnet Sophia og Freya- Sophia er også et rigtig fint navn, er dog ikke helt vild med det. Men vil egentlig fortælle dig, at man godt kan have to fornavne uden bindestrag (mange der ikke ved) Min pige hedder Kaya Malou til fornavn

Anmeld

9. juni 2012

Kay

det er et fint navn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.