23 mdr og arp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2012

K&S

Puslingen skriver:

Tak, det håber jeg også

JAHH, han er endelig blevet rask
Det er SÅ skønt og pt er der så meget fart på ham, han har endelig fået mod på at rutcshe, hvilket han aldrig har ville og han er i det hele taget begyndt at rykke på sig

Ih, hvor dejligt at høre  fantastisk med fremgang...!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

2721

K&S skriver:

Ih, hvor dejligt at høre  fantastisk med fremgang...!

Ja, det er så skønt

Anmeld

9. juni 2012

Mor til Frederic og Freya

Puslingen skriver:

Tak søde
Tror du man skal vaske det ud dagen efter?
Eller kan det vente lidt, når nu jeg helst skal passe på hans plaster ikke bliver vådt??

Uh, ved det faktisk ikke ven. Det var min sp der gav det råd, den gang med frederic. Noget med at olien vil blødgøre arp'en natten over, så det er lettere at få ud..

Olie skade jo ikke på nogen måde..

Anmeld

10. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Puslingen skriver:

Hvordan går man med olien og hvor længe skal det sidde??

altså vi gjorde som vores sp rådet os til: fordel olie i hovedbunden og lad det være natten over. vask det dagen efter med shampoo.

Anmeld

11. juni 2012

Sara.

Puslingen skriver:

Hej
Min søn har fået arp og eftersom det er første gang, har jeg faktisk Ingen ide om hvad jeg skal gøre. Han har ret langt hår, så det er ikke lige til at komme til.
Han klager over at det klør.
Jeg har indtil videre masseret det med en tættekam og det kan han godt lide
Men hvad kan jeg ellers gøre?
Og hvorfor får han pludselig arp nu, er der fordi jeg ikke reder han hår tit nok eller?
Han er hånden på hjertet ikke det nemmeste barn at skylle hår på og har aldrig brugt shampoo i hans hår.
Pt skal vi passe på med vand, da han fik en flænge i øjnløget i går og har sådan noget tape, på til at holde såret sammen.
Håber der er nogen der har nogle gode råd

Nor der blev 2 i april har også lige haft arp... Han får noget arp shampoo i håret der hedder "Sasha" det kan købes på apoteket! Det er rigtig godt og virker rigtig godt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.