23 mdr og arp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.509 visninger
34 svar
0 synes godt om
9. juni 2012

2721

Hej
Min søn har fået arp og eftersom det er første gang, har jeg faktisk Ingen ide om hvad jeg skal gøre. Han har ret langt hår, så det er ikke lige til at komme til.
Han klager over at det klør.
Jeg har indtil videre masseret det med en tættekam og det kan han godt lide
Men hvad kan jeg ellers gøre?
Og hvorfor får han pludselig arp nu, er der fordi jeg ikke reder han hår tit nok eller?
Han er hånden på hjertet ikke det nemmeste barn at skylle hår på og har aldrig brugt shampoo i hans hår.
Pt skal vi passe på med vand, da han fik en flænge i øjnløget i går og har sådan noget tape, på til at holde såret sammen.
Håber der er nogen der har nogle gode råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

Koen.

Lærke får det os stadig, vi bruger noget der hedder sasha shampoo nå det kommer, kan købes i matas el apoteket og virker kanon

Anmeld

9. juni 2012

Clisolka

Hej
Min søn har fået arp og eftersom det er første gang, har jeg faktisk Ingen ide om hvad jeg skal gøre. Han har ret langt hår, så det er ikke lige til at komme til.
Og hvorfor får han pludselig arp nu, er der fordi jeg ikke reder han hår tit nok eller?
Han er hånden på hjertet ikke det nemmeste barn at skylle hår på og har aldrig brugt shampoo i hans hår.
Pt skal vi passe på med vand, da han fik en flænge i øjnløget i går og har sådan noget tape, på til at holde såret sammen.

Uh ja det arp er noget værre noget.. Vi kæmpede selv en kamp herhjemme, men det er aldrig kommet igen  Jeg kunne godt forestille mig det er svært når han har langt hår. 

Vi brugte olie i Isabellas hovedbund  Vaseline skulle også være godt 

Anmeld

9. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Puslingen skriver:

Hej

min dreng har haft det to gange. olie hjalp begge gange

Anmeld

9. juni 2012

K&S

Puslingen skriver:

Hej

Anton har haft tykt, langt hår næsten fra fødslen - jeg brugte vaseline og 1. en blød tandbørste 2. en tættekam i plastik :-) 

Anmeld

9. juni 2012

2721

tanja. skriver:

Lærke får det os stadig, vi bruger noget der hedder sasha shampoo nå det kommer, kan købes i matas el apoteket og virker kanon

Shampoo. øv, så må det vente nogen dage endnu
Skal det sidde længe?
Og hvor mange gange skal det vaskes??

Anmeld

9. juni 2012

2721

Babymor2010 skriver:

Uh ja det arp er noget værre noget.. Vi kæmpede selv en kamp herhjemme, men det er aldrig kommet igen  Jeg kunne godt forestille mig det er svært når han har langt hår. 

Vi brugte olie i Isabellas hovedbund  Vaseline skulle også være godt 

Olie, hvordan?
Fedter det ikke håret helt vildt?

Anmeld

9. juni 2012

2721

mor:) skriver:

min dreng har haft det to gange. olie hjalp begge gange

Hvordan går man med olien og hvor længe skal det sidde??

Anmeld

9. juni 2012

2721

K&S skriver:

Anton har haft tykt, langt hår næsten fra fødslen - jeg brugte vaseline og 1. en blød tandbørste 2. en tættekam i plastik :-) 

Hvordan gjorde du med vaselinen og hvor længe skulle det sidde??
og hvordan fik du håret rent igen??

Anmeld

9. juni 2012

Clisolka

Puslingen skriver:

Olie, hvordan?
Fedter det ikke håret helt vildt?

Jo det gør det nemlig - det er ulempen ved det. Men nu havde hun ikke så meget hår da hun var mindre. Jeg bruger det selv som hårkur indimellem - du skal blot huske ikke at putte vand i håret først, men shampoo 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.