23 mdr og arp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2012

Clisolka

Puslingen skriver:

Hvordan går man med olien og hvor længe skal det sidde??

Vi lod det sidde natten over 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

2721

Babymor2010 skriver:

Jo det gør det nemlig - det er ulempen ved det. Men nu havde hun ikke så meget hår da hun var mindre. Jeg bruger det selv som hårkur indimellem - du skal blot huske ikke at putte vand i håret først, men shampoo 

Hvor længe lod du det sidde i håret og hvor mange gange gjorde du det??

Anmeld

9. juni 2012

2721

Babymor2010 skriver:

Vi lod det sidde natten over 

Tak
Det vil jeg prøve

Anmeld

9. juni 2012

Lise

Du masserer hans hovedbund i olie om aftenen - godt med olie. Madolie er fint. Så sover han, og næste morgen så vasker du hans TØRRE (olierede) hår med shampoo, og skyller bagefter. Det trix fik jeg for ikke så længe siden, og afprøvede det på min to-årige. Det var helt vildt godt!

Anmeld

9. juni 2012

K&S

Puslingen skriver:

Hvordan gjorde du med vaselinen og hvor længe skulle det sidde??
og hvordan fik du håret rent igen??

Jeg tog en lille smule vaseline og gned det ind i hovedbunden, gnubbede blidt med tandbørsten og redte til sidst den nu løsnede arp ud med tættekammen

Jeg vaskede Antons hår med shampoo (som fik lov at sidde lidt) - men ja, håret er en smule fedtet selv efter bad  

Anmeld

9. juni 2012

Koen.

Puslingen skriver:

Shampoo. øv, så må det vente nogen dage endnu
Skal det sidde længe?
Og hvor mange gange skal det vaskes??

Vi bruger det 3 x bad(hver 2 dag) og håret skal vaskes 2 gange hver bad, første gang skal bare vaskes ud med det samme og anden gang skal sidde i i 5 min og efter de 3 gang så er det væk her i huset!

Anmeld

9. juni 2012

2721

Lise skriver:

Du masserer hans hovedbund i olie om aftenen - godt med olie. Madolie er fint. Så sover han, og næste morgen så vasker du hans TØRRE (olierede) hår med shampoo, og skyller bagefter. Det trix fik jeg for ikke så længe siden, og afprøvede det på min to-årige. Det var helt vildt godt!

Mange tak for det detaljerede svar, det vil jeg prøve så snart hans øje er blevet bedre

Anmeld

9. juni 2012

Valle81

Hey

Her døjer anton på lidt over 2 også med det engang imellem. Så får han en ultra lille klat headandshoulders i hårdt. Når det er skummet op i håret så reder jeg grundigt med tættekammen og reder nærmest shampooen ud af håret. Skyller efter med vand og så er det faktisk væk og holder sig væk meget længe

Anmeld

9. juni 2012

Valle81

Hey

Her døjer anton på lidt over 2 også med det engang imellem. Så får han en ultra lille klat headandshoulders i hårdt. Når det er skummet op i håret så reder jeg grundigt med tættekammen og reder nærmest shampooen ud af håret. Skyller efter med vand og så er det faktisk væk og holder sig væk meget længe

Anmeld

9. juni 2012

2721

K&S skriver:

Jeg tog en lille smule vaseline og gned det ind i hovedbunden, gnubbede blidt med tandbørsten og redte til sidst den nu løsnede arp ud med tættekammen

Jeg vaskede Antons hår med shampoo (som fik lov at sidde lidt) - men ja, håret er en smule fedtet selv efter bad  

Tak fordi du forklarede det mere uddybende
Vil jo helst gøre det ordenligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.