Update efter 3d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2012

Tanjadamgaard

crille skriver:

Uhh det er dejlig snart Hvad skal du op i?? 

Jeg har lige 13 arbejdsdage tilbage.. hihi.. 

Er godt træt i ryggen, men fys konstaterer at der ikke er noget gslt med ryggen andet end det jeg ved. Så egentlig syntes hun bare jeg skal klappe mig selv på skulderen over ikke at have en værre kropsholdning og derved også flere smerter. Har fået et par øvelser og så skal jeg derop igen på næste torsdag, så hun kan hjælpe mig med at løsne op i de spændte områder. 

Glæder mig meget til at gå hjemme og kunne tage mine pauser. Det ved jeg vil kunne hjælpe mig rigtig meget  

Og så husker jeg lige mig selv på at tørre øjnene.. Det er ikke værre end det, men vægten er ikke så ligeligt fordelt mere, så det er jo ikke mærkeligt at man mærker til det  

Har en engelsk eksame jeg skal til imorgen også psykologi i næste uge  så er jeg færdig!! 

Når det er da godt at høre, der ikke er noget alvorligt galt med din ryg. Det er selvfølgelig skide trælst, at man skal gå og have ondt. Men godt at høre, at du også snart kan gå på barsel, så du kan tage dig en "slapper" når du behøver det. 

Vil gerne give dig ret i, at man kan mærke de ekstra kilo, trapperne er også en del hårdere end hvad de ellers var førhen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

crille

Tanjadamgaard skriver:

Har en engelsk eksame jeg skal til imorgen også psykologi i næste uge  så er jeg færdig!! 

Når det er da godt at høre, der ikke er noget alvorligt galt med din ryg. Det er selvfølgelig skide trælst, at man skal gå og have ondt. Men godt at høre, at du også snart kan gå på barsel, så du kan tage dig en "slapper" når du behøver det. 

Vil gerne give dig ret i, at man kan mærke de ekstra kilo, trapperne er også en del hårdere end hvad de ellers var førhen 

hehe, ja der skal noget mindre til at få pulsen op  

Uhh, spændende med i morgen.. pøj pøj

Hvordan har du det med eksamner? Selv syntes jeg det er meget fedt. Man er på virkelig intensivt  

Anmeld

13. juni 2012

Tanjadamgaard

crille skriver:

hehe, ja der skal noget mindre til at få pulsen op  

Uhh, spændende med i morgen.. pøj pøj

Hvordan har du det med eksamner? Selv syntes jeg det er meget fedt. Man er på virkelig intensivt  

Tusind tak, det får jeg virkelig brug for  Jeg er ikke specielt vild med at gå til eksaminer. Men jeg har klaret Dansk A, og biologi B med 10 og 12 tal, så det er jeg glad for. Men er ikke så god til engelsk, så er egentlig skide nervøs for imorgen regner ikke med mere end 02 højst 4  og der er mange forskellige teorier og termer man skal kunne til psykologi, men det skal nok gå 

Anmeld

14. juni 2012

crille

Tanjadamgaard skriver:

Tusind tak, det får jeg virkelig brug for  Jeg er ikke specielt vild med at gå til eksaminer. Men jeg har klaret Dansk A, og biologi B med 10 og 12 tal, så det er jeg glad for. Men er ikke så god til engelsk, så er egentlig skide nervøs for imorgen regner ikke med mere end 02 højst 4  og der er mange forskellige teorier og termer man skal kunne til psykologi, men det skal nok gå 

Uhh, jeg håber alt er gået godt.. 

Send meget gerne update ikke.

Psykologi er spændende og kan også være svært. Til min psykologieksameen kom jeg lige til at blande noget med ind, som jeg ikke helt havde tænkt til ende.. så det kostede lige 12tallet, men pyt.. Så fik jeg lidt eksamenslæring med på den konto  

Super flotte karakterer du ellers har fået.. Hvorfor regner du så "kun" med lige at bestå i psyk? 

Anmeld

15. juni 2012

Tanjadamgaard

Uhh, jeg håber alt er gået godt.. 

Send meget gerne update ikke.

Psykologi er spændende og kan også være svært. Til min psykologieksameen kom jeg lige til at blande noget med ind, som jeg ikke helt havde tænkt til ende.. så det kostede lige 12tallet, men pyt.. Så fik jeg lidt eksamenslæring med på den konto  

Super flotte karakterer du ellers har fået.. Hvorfor regner du så "kun" med lige at bestå i psyk? 

Regnede med at jeg kun lige bestod engelsk, da jeg ikke er specielt god til det og det gjorde jeg heldigvis. Bestod med et 4 tal så er vildt lykkelig - aldrig mere engelsk til mig 

Er sikker på jeg skal nok klare mig i psykologi, men det lyder da som om du har vildt styr på det, men ærgeligt du ikke fik scoret det 12-tal.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.