crille skriver:
Uhh det er dejlig snart
Hvad skal du op i??
Jeg har lige 13 arbejdsdage tilbage.. hihi..
Er godt træt i ryggen, men fys konstaterer at der ikke er noget gslt med ryggen andet end det jeg ved. Så egentlig syntes hun bare jeg skal klappe mig selv på skulderen over ikke at have en værre kropsholdning og derved også flere smerter. Har fået et par øvelser og så skal jeg derop igen på næste torsdag, så hun kan hjælpe mig med at løsne op i de spændte områder.
Glæder mig meget til at gå hjemme og kunne tage mine pauser. Det ved jeg vil kunne hjælpe mig rigtig meget
Og så husker jeg lige mig selv på at tørre øjnene.. Det er ikke værre end det, men vægten er ikke så ligeligt fordelt mere, så det er jo ikke mærkeligt at man mærker til det
Har en engelsk eksame jeg skal til imorgen også psykologi i næste uge
så er jeg færdig!! 
Når det er da godt at høre, der ikke er noget alvorligt galt med din ryg. Det er selvfølgelig skide trælst, at man skal gå og have ondt. Men godt at høre, at du også snart kan gå på barsel, så du kan tage dig en "slapper" når du behøver det.
Vil gerne give dig ret i, at man kan mærke de ekstra kilo, trapperne er også en del hårdere end hvad de ellers var førhen 
Anmeld