Update efter 3d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.253 visninger
24 svar
0 synes godt om
9. juni 2012

crille

Så kom vi til 3D scanning..

Skønt at se at Magne har det godt og fik i sær meget ud af snakken om hvordan han ligger og bevæger sig og hvor meget han vejer. 

Som jordmodern sagde: Sikke meget i har lært om og fået bekræftet om jeres dreng i dag.

Han vejer nu 1403g og skulle man sætte termin efter hans størrelse, ville den nu hedde 21/8. Fortsætter han samme kurve som nu, vil han veje ca 3500g ved fødsel.

Syntes vi fik nogle ok billeder. Ikke dårlige og ikke fantastiske. Manden mener at det er hans gener der viser sig og at Magne ligner hans storebror (min bonussøn). Kan jeg godt se at han gør, men ærligt, så syntes jeg at babyerne jeg har set i 3D ligner hinanden ret så meget.. 

Billederne er taget af scanningsbilleder med mobilen, ude i solen, så de er måske ikke de bedste, men her er alligevel et par stykker.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

projekt-ønskebarn

Hvor ser han fin ud  

Anmeld

9. juni 2012

Bellas Mor

Hvor er det dog en skøn lille trut-mund han har

Anmeld

9. juni 2012

crille

projekt-ønskebarn skriver:

Hvor ser han fin ud  

Tak Glæder mig bare så meget til at se ham når tid er  

Anmeld

9. juni 2012

crille

Bellas Mor skriver:

Hvor er det dog en skøn lille trut-mund han har

hehe tak Ja den nævnte jordmoderen mange gange.. 

Anmeld

9. juni 2012

projekt-ønskebarn

Ja det forstår jeg godt. De siger jo at billederne ligner rigtig godt hvordan baby ser ud i virkeligheden  

Anmeld

9. juni 2012

crille

Ja det forstår jeg godt. De siger jo at billederne ligner rigtig godt hvordan baby ser ud i virkeligheden  

Jo det har jeg hørt.. men er nok bare ikke så god til det der med at skelne. Kan godt se lidt variationer, men syntes mange af babyerne ligner hinanden

Anmeld

9. juni 2012

projekt-ønskebarn

Det bliver spændende om du så kan se ligheder ved din egen baby så. Jeg glæder mig ihvertfald til at se om vores prinsesse 3D billeder ligner ligeså meget i virkeligheden

Anmeld

9. juni 2012

crille

Det bliver spændende om du så kan se ligheder ved din egen baby så. Jeg glæder mig ihvertfald til at se om vores prinsesse 3D billeder ligner ligeså meget i virkeligheden

Ja, det må vi vente og se Og selvfølgelig tænker jeg at der er ligheder. Det er jo dem der er taget billeder af  

Syntes bare rigtig de får deres eget udtryk efter lidt tid.

Anmeld

9. juni 2012

projekt-ønskebarn

Helt sikkert.  Det giver jeg dig helt ret i  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.