Update efter 3d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juni 2012

Tanjadamgaard

crille skriver:

Så kom vi til 3D scanning..

Skønt at se at Magne har det godt og fik i sær meget ud af snakken om hvordan han ligger og bevæger sig og hvor meget han vejer. 

Som jordmodern sagde: Sikke meget i har lært om og fået bekræftet om jeres dreng i dag.

Han vejer nu 1403g og skulle man sætte termin efter hans størrelse, ville den nu hedde 21/8. Fortsætter han samme kurve som nu, vil han veje ca 3500g ved fødsel.

Syntes vi fik nogle ok billeder. Ikke dårlige og ikke fantastiske. Manden mener at det er hans gener der viser sig og at Magne ligner hans storebror (min bonussøn). Kan jeg godt se at han gør, men ærligt, så syntes jeg at babyerne jeg har set i 3D ligner hinanden ret så meget.. 

Billederne er taget af scanningsbilleder med mobilen, ude i solen, så de er måske ikke de bedste, men her er alligevel et par stykker.. 

Ej hvor er det nogle dejlige billeder. Er der så mulighed for, at du føder før de fastlagte termin nu hvor han er størrer eller ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2012

crille

Tanjadamgaard skriver:

Ej hvor er det nogle dejlige billeder. Er der så mulighed for, at du føder før de fastlagte termin nu hvor han er størrer eller ? 

Man ændrer ikke ermin, men sku man sætte termin ud fra størrelse ville den nu hedde 21/8. Men som hun gjorde tydeligt, er det jo helt normalt at gå over 1. Gang. Men det tror jeg ikke på. Magne og jeg har aftalt 24 som far tror eller 26 som jeg tror. HeheAlle spørger, ingen ved det. Bare han venter til han er klar

Anmeld

10. juni 2012

MorDk

Hvor ser han sød ud *S*

Anmeld

10. juni 2012

Camillos

crille skriver:

Så kom vi til 3D scanning..

Skønt at se at Magne har det godt og fik i sær meget ud af snakken om hvordan han ligger og bevæger sig og hvor meget han vejer. 

Som jordmodern sagde: Sikke meget i har lært om og fået bekræftet om jeres dreng i dag.

Han vejer nu 1403g og skulle man sætte termin efter hans størrelse, ville den nu hedde 21/8. Fortsætter han samme kurve som nu, vil han veje ca 3500g ved fødsel.

Syntes vi fik nogle ok billeder. Ikke dårlige og ikke fantastiske. Manden mener at det er hans gener der viser sig og at Magne ligner hans storebror (min bonussøn). Kan jeg godt se at han gør, men ærligt, så syntes jeg at babyerne jeg har set i 3D ligner hinanden ret så meget.. 

Billederne er taget af scanningsbilleder med mobilen, ude i solen, så de er måske ikke de bedste, men her er alligevel et par stykker.. 

hvor er han fin ..

Anmeld

10. juni 2012

Tanjadamgaard

crille skriver:

Man ændrer ikke ermin, men sku man sætte termin ud fra størrelse ville den nu hedde 21/8. Men som hun gjorde tydeligt, er det jo helt normalt at gå over 1. Gang. Men det tror jeg ikke på. Magne og jeg har aftalt 24 som far tror eller 26 som jeg tror. HeheAlle spørger, ingen ved det. Bare han venter til han er klar

Hehe, jeg har også aftalt med Isabella at hun skal komme omkring den første termin vi fik fastlagt, 8 august og ikke den sidste  

Men vi må se hvornår det sker  - det bliver spændende at følge vores termins gruppe 

Anmeld

11. juni 2012

crille

Tanjadamgaard skriver:

Hehe, jeg har også aftalt med Isabella at hun skal komme omkring den første termin vi fik fastlagt, 8 august og ikke den sidste  

Men vi må se hvornår det sker  - det bliver spændende at følge vores termins gruppe 

Ja helt bestemt.. 

Jeg ligger jo i slutning højst sandsynligt, så glæder mig til masser af FB til den sidste ventetid.. hehe.. Af de gode slags  

Anmeld

11. juni 2012

Tanjadamgaard

crille skriver:

Ja helt bestemt.. 

Jeg ligger jo i slutning højst sandsynligt, så glæder mig til masser af FB til den sidste ventetid.. hehe.. Af de gode slags  

Ja, jeg er jo selv sidst i køen, så vi må underholde hinanden den sidste tid 

Anmeld

11. juni 2012

crille

Tanjadamgaard skriver:

Ja, jeg er jo selv sidst i køen, så vi må underholde hinanden den sidste tid 

Præcis.. God plan.. Hvornår går du fra på barsel? 

Anmeld

12. juni 2012

Tanjadamgaard

crille skriver:

Præcis.. God plan.. Hvornår går du fra på barsel? 

Når jeg er færdig med min sidste eksame, dvs d. 21 juni  Hvad med dig og hvordan går det med ryggen? 

Anmeld

12. juni 2012

crille

Tanjadamgaard skriver:

Når jeg er færdig med min sidste eksame, dvs d. 21 juni  Hvad med dig og hvordan går det med ryggen? 

Uhh det er dejlig snart Hvad skal du op i?? 

Jeg har lige 13 arbejdsdage tilbage.. hihi.. 

Er godt træt i ryggen, men fys konstaterer at der ikke er noget gslt med ryggen andet end det jeg ved. Så egentlig syntes hun bare jeg skal klappe mig selv på skulderen over ikke at have en værre kropsholdning og derved også flere smerter. Har fået et par øvelser og så skal jeg derop igen på næste torsdag, så hun kan hjælpe mig med at løsne op i de spændte områder. 

Glæder mig meget til at gå hjemme og kunne tage mine pauser. Det ved jeg vil kunne hjælpe mig rigtig meget  

Og så husker jeg lige mig selv på at tørre øjnene.. Det er ikke værre end det, men vægten er ikke så ligeligt fordelt mere, så det er jo ikke mærkeligt at man mærker til det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.