Nu springer jeg simpelthen ud!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2012

Frk-Lotusblomst

Ej hvor er det lækkert søde.. STORT TILLYKKE:.
Romantisk med en lille bryllpsnatbaby.

Så må du jo have termin først i februar?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

Muhmi

Frk-Lotusblomst skriver:

Ej hvor er det lækkert søde.. STORT TILLYKKE:.
Romantisk med en lille bryllpsnatbaby.

Så må du jo have termin først i februar?!

Hihihi... Taaark skal du have sødesen!

Jeps, ca. 12. februar Men nu må vi se hvad en scanning siger

Anmeld

9. juni 2012

Muhmi

LouiseRH skriver:

Ih, hvor romantisk, hvis bebse er lavet på bryllupsnatten!
Det er da noget man kun ser i film
Stort tillykke

Thihi... Ja, men her er jeg nu ret sikker på det var dér  

Mange tak 

Anmeld

9. juni 2012

L&V

Ih altså stort tillykke

Anmeld

9. juni 2012

Nettemor

tillykke søde!

Hvor er det en god nyhed

Anmeld

9. juni 2012

Malli

Muhmi skriver:

Det er mig der har stået bag en maaaasse anonyme indlæg mht. til test og så videre...

Min mor regnede det ud i går så i dag, hvor det egentlig er 1 måned siden jeg havde en bio, springer jeg ud og fortæller jer alle at jeg er gravid igen!!!   Denne gang er det MEGET tydeligt at jeg er det  Jeg har mega ømme bryster, kvalme, i det små, men konstant og er virkelig træt

Tak for alle lykønskingerne i de tidligere tråde!!  Men nu kan I så se hvem det er I har lykønsket!!

Og han/hun er højst sansynligt lavet på vores bryllupsnat

Juhuuu, total kærlighedsbaby!!  

Skal lige hilses at siges at Silas bestemt også er en totalt kærlighedsbaby, bare så der ikke er nogle der tror anderledes

Ps. Ja jeg er testoman 

Wauw... STORT TILLYKKE! Hvor er det bare romantisk, og lige efter bogen <3
HVor langt er du henne?

Anmeld

9. juni 2012

Vinker

Muhmi skriver:

Det er mig der har stået bag en maaaasse anonyme indlæg mht. til test og så videre...

Min mor regnede det ud i går så i dag, hvor det egentlig er 1 måned siden jeg havde en bio, springer jeg ud og fortæller jer alle at jeg er gravid igen!!!   Denne gang er det MEGET tydeligt at jeg er det  Jeg har mega ømme bryster, kvalme, i det små, men konstant og er virkelig træt

Tak for alle lykønskingerne i de tidligere tråde!!  Men nu kan I så se hvem det er I har lykønsket!!

Skal lige hilses at siges at Silas bestemt også er en totalt kærlighedsbaby, bare så der ikke er nogle der tror anderledes

Ps. Ja jeg er testoman 

Er da fedt med så mange teste hvor man bare kan se hvordan stregen blir mere og mere tydlig

KÆMPE TILLYKKE med endnu en kærlighedsbaby

Anmeld

9. juni 2012

Muffin_girl

Muhmi skriver:

Ps. Ja jeg er testoman 

Nej hvor er det da bare alt for fantastisk !!!!! 

STORT STORT tillykke herfra søde ... 

Anmeld

9. juni 2012

OktoberMor

Muhmi skriver:

Ps. Ja jeg er testoman 

stort tillykke med det herfra.. Hvor er det dejligt for jer.  Hvor romantisk det er sket på jeres bryllupsnat, det er da et dejligt minde at ha.  

Glæder mig til at følge dig gennem forløbet herinde, og hvis man ikke høre så meget til dig, så må du have en rigtig dejlig graviditet. 

Anmeld

9. juni 2012

Ka+Ma=Be

Kæmpe stort tillykke! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.