Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Muhmi skriver: Det er mig der har stået bag en maaaasse anonyme indlæg mht. til test og så videre... Min mor regnede det ud i går så i dag, hvor det egentlig er 1 måned siden jeg havde en bio, springer jeg ud og fortæller jer alle at jeg er gravid igen!!! Denne gang er det MEGET tydeligt at jeg er det Jeg har mega ømme bryster, kvalme, i det små, men konstant og er virkelig træt Tak for alle lykønskingerne i de tidligere tråde!! Men nu kan I så se hvem det er I har lykønsket!! Og han/hun er højst sansynligt lavet på vores bryllupsnat Juhuuu, total kærlighedsbaby!! Skal lige hilses at siges at Silas bestemt også er en totalt kærlighedsbaby, bare så der ikke er nogle der tror anderledes Ps. Ja jeg er testoman
Det er mig der har stået bag en maaaasse anonyme indlæg mht. til test og så videre...
Min mor regnede det ud i går så i dag, hvor det egentlig er 1 måned siden jeg havde en bio, springer jeg ud og fortæller jer alle at jeg er gravid igen!!! Denne gang er det MEGET tydeligt at jeg er det Jeg har mega ømme bryster, kvalme, i det små, men konstant og er virkelig træt
Tak for alle lykønskingerne i de tidligere tråde!! Men nu kan I så se hvem det er I har lykønsket!!
Og han/hun er højst sansynligt lavet på vores bryllupsnat
Juhuuu, total kærlighedsbaby!!
Skal lige hilses at siges at Silas bestemt også er en totalt kærlighedsbaby, bare så der ikke er nogle der tror anderledes
Ps. Ja jeg er testoman
ej hvor romantiskt... det er jo kun i historier man hører om undfangelse af børn på bryllupsnatten...
Tillykke tillykke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ej hvor romantiskt... det er jo kun i historier man hører om undfangelse af børn på bryllupsnatten... Tillykke tillykke
Jaaaaaaah, men vi havde faktisk ikke rigtig så meget overskud eller lyst i tiden lige efter hehe, så derfor er jeg ret overbevist om at babyen er lavet den nat
Og TAK!
Weeeeeeeeee!!! Tillykke søde!!!
Babymor2010 skriver: Hvor godt!!! Stort stort tillykke til jer
Hvor godt!!! Stort stort tillykke til jer
Tusind tak
stort tillykke med bettespiret i mavsen.
Muhmi skriver: Jaaaaaaah, men vi havde faktisk ikke rigtig så meget overskud eller lyst i tiden lige efter hehe, så derfor er jeg ret overbevist om at babyen er lavet den nat Og TAK!
Stort tillykke med spiren
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128