Nu springer jeg simpelthen ud!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2012

Isabella_mor

Muhmi skriver:

Det er mig der har stået bag en maaaasse anonyme indlæg mht. til test og så videre...

Min mor regnede det ud i går så i dag, hvor det egentlig er 1 måned siden jeg havde en bio, springer jeg ud og fortæller jer alle at jeg er gravid igen!!!   Denne gang er det MEGET tydeligt at jeg er det  Jeg har mega ømme bryster, kvalme, i det små, men konstant og er virkelig træt

Tak for alle lykønskingerne i de tidligere tråde!!  Men nu kan I så se hvem det er I har lykønsket!!

Og han/hun er højst sansynligt lavet på vores bryllupsnat

Juhuuu, total kærlighedsbaby!!  

Skal lige hilses at siges at Silas bestemt også er en totalt kærlighedsbaby, bare så der ikke er nogle der tror anderledes

Ps. Ja jeg er testoman 

ej hvor romantiskt...   det er jo kun i historier man hører om undfangelse af børn på bryllupsnatten...

Tillykke tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2012

Muhmi

ej hvor romantiskt...   det er jo kun i historier man hører om undfangelse af børn på bryllupsnatten...

Tillykke tillykke

Jaaaaaaah, men vi havde faktisk ikke rigtig så meget overskud eller lyst i tiden lige efter hehe, så derfor er jeg ret overbevist om at babyen er lavet den nat

Og TAK!

Anmeld

9. juni 2012

LouiseRH

Ih, hvor romantisk, hvis bebse er lavet på bryllupsnatten!
Det er da noget man kun ser i film
Stort tillykke

Anmeld

9. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Weeeeeeeeee!!! Tillykke søde!!!

Anmeld

9. juni 2012

Muhmi

Babymor2010 skriver:

Hvor godt!!! Stort stort tillykke til jer 

Tusind tak 

Anmeld

9. juni 2012

NinaNymannMadsen

stort tillykke med bettespiret i mavsen.

Anmeld

9. juni 2012

Isabella_mor

Muhmi skriver:

Jaaaaaaah, men vi havde faktisk ikke rigtig så meget overskud eller lyst i tiden lige efter hehe, så derfor er jeg ret overbevist om at babyen er lavet den nat

Og TAK!

Anmeld

9. juni 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Stort tillykke med spiren

Anmeld

9. juni 2012

Krussedulle

Muhmi skriver:

Det er mig der har stået bag en maaaasse anonyme indlæg mht. til test og så videre...

Min mor regnede det ud i går så i dag, hvor det egentlig er 1 måned siden jeg havde en bio, springer jeg ud og fortæller jer alle at jeg er gravid igen!!!   Denne gang er det MEGET tydeligt at jeg er det  Jeg har mega ømme bryster, kvalme, i det små, men konstant og er virkelig træt

Tak for alle lykønskingerne i de tidligere tråde!!  Men nu kan I så se hvem det er I har lykønsket!!

Og han/hun er højst sansynligt lavet på vores bryllupsnat

Juhuuu, total kærlighedsbaby!!  

Skal lige hilses at siges at Silas bestemt også er en totalt kærlighedsbaby, bare så der ikke er nogle der tror anderledes

Ps. Ja jeg er testoman 

Ej hvor fantastisk!!

stort tillykke med kærligheds-spiren

Anmeld

9. juni 2012

Mettefpigen

Stort tillykke :-) hvor skønt :-) <3 @-}--

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.