Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AnnaKJ skriver: Stort tillykke
Stort tillykke
Tusind tak!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja_4000 skriver: TILLYKKE
TILLYKKE
TAAK!!
ønskebarn74 skriver: TILLYKKE SØDESTE!!!
TILLYKKE SØDESTE!!!
Tusind tusind tak allersødeste!!!
alt hvad jeg kan for at der er 2 streger til jer d. 13!!
snefnug skriver: Stort tillykke herfra
Stort tillykke herfra
Happiness skriver: Stort tillykke med endnu en kærlighedsbaby
Stort tillykke med endnu en kærlighedsbaby
Mange tak skal du have!!
nej hvor fint en rigtig bryllupsnats baby
Tillykke - Hvor er det fantastisk
Muhmi skriver: Det er mig der har stået bag en maaaasse anonyme indlæg mht. til test og så videre... Min mor regnede det ud i går så i dag, hvor det egentlig er 1 måned siden jeg havde en bio, springer jeg ud og fortæller jer alle at jeg er gravid igen!!! Denne gang er det MEGET tydeligt at jeg er det Jeg har mega ømme bryster, kvalme, i det små, men konstant og er virkelig træt Tak for alle lykønskingerne i de tidligere tråde!! Men nu kan I så se hvem det er I har lykønsket!! Og han/hun er højst sansynligt lavet på vores bryllupsnat Juhuuu, total kærlighedsbaby!! Skal lige hilses at siges at Silas bestemt også er en totalt kærlighedsbaby, bare så der ikke er nogle der tror anderledes Ps. Ja jeg er testoman
Det er mig der har stået bag en maaaasse anonyme indlæg mht. til test og så videre...
Min mor regnede det ud i går så i dag, hvor det egentlig er 1 måned siden jeg havde en bio, springer jeg ud og fortæller jer alle at jeg er gravid igen!!! Denne gang er det MEGET tydeligt at jeg er det Jeg har mega ømme bryster, kvalme, i det små, men konstant og er virkelig træt
Tak for alle lykønskingerne i de tidligere tråde!! Men nu kan I så se hvem det er I har lykønsket!!
Og han/hun er højst sansynligt lavet på vores bryllupsnat
Juhuuu, total kærlighedsbaby!!
Skal lige hilses at siges at Silas bestemt også er en totalt kærlighedsbaby, bare så der ikke er nogle der tror anderledes
Ps. Ja jeg er testoman
Hihi hvor SØDT Og stort TI LLY KKE med baby i Maven
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128