de fandens hormoner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2012

Kay

morethanperfect skriver:

Sådan har jeg det også ..

Desværre . 

hvorfor fanden skal det være sådan?? har grædt siden kl 9 nu... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

christina92

Kay skriver:

det har jeg ik de store problemer med... jeg bliver ik sådan hys... jeg har "bare" tude dage... hvor alt bare er galt og til at tude over og hele verden bare virker uoverskuelig...

Gid jeg også bare havde det sådan  Er til tider super uretfærdig overfor kæresten men min lunte er bare MEGA kort nogle dage...

Anmeld

8. juni 2012

Kay

christina92 skriver:

Gid jeg også bare havde det sådan  Er til tider super uretfærdig overfor kæresten men min lunte er bare MEGA kort nogle dage...

det er jo bare ik sjovt...

Anmeld

8. juni 2012

2721

Kæmpe stort knus til dig søde
Hvor jeg dog husker det, har det faktisk lidt sådan stadig.
Jeg håbet kæresten er tålmodig og giver dig et ekstra kys
Sig til hvis du har brug for at snakke eller lign.

Anmeld

8. juni 2012

Kay

Puslingen skriver:

Kæmpe stort knus til dig søde
Hvor jeg dog husker det, har det faktisk lidt sådan stadig.
Jeg håbet kæresten er tålmodig og giver dig et ekstra kys
Sig til hvis du har brug for at snakke eller lign.

det skal jeg nok... lige nu er det bare for meget det hele... og så larmer de med at klippe hæk uden for... i regnvejr... så gå dog væk og lad mig være med noget ro og fred! altså

Anmeld

8. juni 2012

crille

Kay skriver:

det skal jeg nok... lige nu er det bare for meget det hele... og så larmer de med at klippe hæk uden for... i regnvejr... så gå dog væk og lad mig være med noget ro og fred! altså

Kender det ikke særligt under graviditeten, men med lange mellemrum kan jeg nu godt gave sådan en dag. Hormonerne driller mig kun i den forstand at hvis jeg bliver vred over noget, så græder jeg nu meget hurtigere end jeg normalt ville. Og lunten er måske lidt kortere, men ik så galt (siger kæresten altså.. Om det er fordi han ikke tør andet, kan man jo ik helt vide.. Haha) Mit råd er: gå under dynen og tillad dig at sove til du vågner af dig selv. Sæt så en kærlighedsfilm eller en komedie på alt efter hvad du er mest til. Så syntes jeg at verden gerne syner lysere Kram til dig

Anmeld

8. juni 2012

Kay

crille skriver:

Kender det ikke særligt under graviditeten, men med lange mellemrum kan jeg nu godt gave sådan en dag. Hormonerne driller mig kun i den forstand at hvis jeg bliver vred over noget, så græder jeg nu meget hurtigere end jeg normalt ville. Og lunten er måske lidt kortere, men ik så galt (siger kæresten altså.. Om det er fordi han ikke tør andet, kan man jo ik helt vide.. Haha) Mit råd er: gå under dynen og tillad dig at sove til du vågner af dig selv. Sæt så en kærlighedsfilm eller en komedie på alt efter hvad du er mest til. Så syntes jeg at verden gerne syner lysere Kram til dig

venter på havemændende er færdige med at klippe hæk så jeg kan få lov... de larmer som jeg ved ikke hvad...

Anmeld

8. juni 2012

2721

Det lyder heller ikke særlig sjovt;(
Håber de snart er færdige, så du kan få lidt ro til at slappe af og finde dig selv igen.
Det egentlig også er underligt tidspunkt at klippe hæk på

Anmeld

8. juni 2012

HeidiW86

Kay skriver:

sidder lige nu og tudder... har fået kvalme og slet ik lyst til mad eller til at lave noget andet end at ligge under dynen... er bare total ked... over småting der normalt ikke rær mig det fjerneste...

Årh!!! så tag du en dag under dynen, og slap af det har du sikkert brug for!! Håber dagen bliver bedre!

Anmeld

8. juni 2012

Kay

HeidiW86 skriver:

Årh!!! så tag du en dag under dynen, og slap af det har du sikkert brug for!! Håber dagen bliver bedre!

ja det har jeg og nu er de vist færdige med hækken... medmindre de bare holder frokost pause... så nu tror jeg jeg kan få sovet lidt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.