de fandens hormoner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2012

Kay

MorDk skriver:

Du er ikke alene...

I morges havde kæresten og jeg et sammestød og jeg brød fuldstændig sammen. Fik skældt ham ud og sagt en masse grimme ting. Bare pga. noget jeg havde valgt at købe til lillepigen som han sys var overflødigt og spild af penge... MEN det skal man ikke sige til en hormonbumbe af rang! OMG! Tror jeg tudet i en ½ time efter ham og lillemanden var taget afsted ... *suk*

jeg har tudet over 1 time nu... venter bare på at kæresten har pause så han ringer og måske kan opmundre mig lidt... er pisse sulten men har for meget kvalme til at spise... hvorfor fanden får jeg kvalme af at græde??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

MorDk

Ønskebarnet12 skriver:

Han forlader mig ikke, det bare min usikkerhed der gør sådan at jeg tænker sådan, han støtter mig meget og arbejder hårdt for at få det hele til at fungere, men jeg synes bare at mine hormoner og vægt øgning giver en dårlig selvtillid vi må kæmpe med hornminernes ;-D

Ja liiige før vi må have en støttegruppe *S*

Anmeld

8. juni 2012

Kay

Ønskebarnet12 skriver:

Sender dig et kram

Jeg synes også mine hormoner svinger konstant, jeg græder meget tit og bliver hurtigt irriteret eller ked af det! 

det er sku da dybt åndsvagt at man skal havde det sådan... det kan der da ik være en god grund til...

Anmeld

8. juni 2012

MorDk

Kay skriver:

det er sku da dybt åndsvagt at man skal havde det sådan... det kan der da ik være en god grund til...

Du har ret! Jeg sys heller ikke liiige jeg kan finde en god grund!!!

Anmeld

8. juni 2012

Kay

morethanperfect skriver:

Det er så træls man ik selv kan styre det  

ja... det er ik så slet til hverdag men det er lige som om at der bare er en hel dag en gang i mellem... og det gør bare at hele verden er fuldstendig uoverskuelig....

Anmeld

8. juni 2012

Karo

Kay skriver:

sidder lige nu og tudder... har fået kvalme og slet ik lyst til mad eller til at lave noget andet end at ligge under dynen... er bare total ked... over småting der normalt ikke rær mig det fjerneste...

Hvor kan jeg bare godt huske at have det sådan

Jeg havde dage hvor jeg fra morgenen bare kunne mærke at det her blev en dårlig dag, og derfor slet ikke havde lyst til at stå op.

Hvad man ikke gør af kærlighed for ens kommende barn

Anmeld

8. juni 2012

Kay

Karo skriver:

Hvor kan jeg bare godt huske at have det sådan

Jeg havde dage hvor jeg fra morgenen bare kunne mærke at det her blev en dårlig dag, og derfor slet ikke havde lyst til at stå op.

Hvad man ikke gør af kærlighed for ens kommende barn

har os aller mest lyst til at gå i seng igen... hele verden er total uoverskuelig... håber godt nok kæresten ik har overarbejde i dag...

Anmeld

8. juni 2012

christina92

Jeg må også melde mig i den her klub

Synes bare det værste er når jeg ikke lige får talt til ti inden jeg råber af kæresten, for når han så råber igen, så bliver jeg pisse ked af det og tuder i et par timer

Jeg synes det er svært at styre, og synes det er svært at forklare kæresten al det der foregår inden i.

Anmeld

8. juni 2012

Kay

christina92 skriver:

Jeg må også melde mig i den her klub

Synes bare det værste er når jeg ikke lige får talt til ti inden jeg råber af kæresten, for når han så råber igen, så bliver jeg pisse ked af det og tuder i et par timer

Jeg synes det er svært at styre, og synes det er svært at forklare kæresten al det der foregår inden i.

det har jeg ik de store problemer med... jeg bliver ik sådan hys... jeg har "bare" tude dage... hvor alt bare er galt og til at tude over og hele verden bare virker uoverskuelig...

Anmeld

8. juni 2012

morethanperfect

Kay skriver:

ja... det er ik så slet til hverdag men det er lige som om at der bare er en hel dag en gang i mellem... og det gør bare at hele verden er fuldstendig uoverskuelig....

Sådan har jeg det også ..

Desværre . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.