de fandens hormoner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.326 visninger
31 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. juni 2012

Kay

sidder lige nu og tudder... har fået kvalme og slet ik lyst til mad eller til at lave noget andet end at ligge under dynen... er bare total ked... over småting der normalt ikke rær mig det fjerneste...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

MorDk

Du er ikke alene...

I morges havde kæresten og jeg et sammestød og jeg brød fuldstændig sammen. Fik skældt ham ud og sagt en masse grimme ting. Bare pga. noget jeg havde valgt at købe til lillepigen som han sys var overflødigt og spild af penge... MEN det skal man ikke sige til en hormonbumbe af rang! OMG! Tror jeg tudet i en ½ time efter ham og lillemanden var taget afsted ... *suk*

Anmeld

8. juni 2012

Muffin_girl

Kay skriver:

sidder lige nu og tudder... har fået kvalme og slet ik lyst til mad eller til at lave noget andet end at ligge under dynen... er bare total ked... over småting der normalt ikke rær mig det fjerneste...

Anmeld

8. juni 2012

Ønskebarnet12

Sender dig et kram

Jeg synes også mine hormoner svinger konstant, jeg græder meget tit og bliver hurtigt irriteret eller ked af det! 

Anmeld

8. juni 2012

MorDk

Ønskebarnet12 skriver:

Sender dig et kram

Jeg synes også mine hormoner svinger konstant, jeg græder meget tit og bliver hurtigt irriteret eller ked af det! 

Det er bare SÅ hårdt at man ikke kan styre det.

Jeg har svært ved at styre mine "raseri-anfald" til trods for jeg er SÅ meget imod at råbe op når min søn høre på det mm. Bagefter bliver jeg så ked af det og så skuffet over mig selv!

Anmeld

8. juni 2012

MorDk

MorDk skriver:

Jeg har svært ved at styre mine "raseri-anfald" til trods for jeg er SÅ meget imod at råbe op når min søn høre på det mm. Bagefter bliver jeg så ked af det og så skuffet over mig selv!

Det går ikke udover min søn råber aldrig af ham. MEN af farmand. Og det høre min søn, hvilket jeg har det dårligt over! MEN jeg er jo kun et menneske... en gravid hidsigprop!

Anmeld

8. juni 2012

Ønskebarnet12

MorDk skriver:

Åh søde ! Har det fuldstændigt på samme måde, jeg raser op når jeg er alene for det meste, kan græse og virke så ulykkelig selvom alt er jo som det er, og manden prøver at gøre tingene på min måde, føler jeg bare at små ting kan gøre mig ked af det! Plus at efter det sket, render man rundt med en dårlig følelse en skyld følelse, og uanset hvor meget jeg siger undskyld føler jeg en usikkerhed i mig selv som om min mand vil forlade mig

Anmeld

8. juni 2012

MorDk

Ønskebarnet12 skriver:

Åh søde ! Har det fuldstændigt på samme måde, jeg raser op når jeg er alene for det meste, kan græse og virke så ulykkelig selvom alt er jo som det er, og manden prøver at gøre tingene på min måde, føler jeg bare at små ting kan gøre mig ked af det! Plus at efter det sket, render man rundt med en dårlig følelse en skyld følelse, og uanset hvor meget jeg siger undskyld føler jeg en usikkerhed i mig selv som om min mand vil forlade mig

Altså selvom man er gravid og fuld af hormoner så bliver vi nød til at tænke os om (det er bare så svært liiige i situationen)

Din mand er godt dum hvis han forlader dig for dette...

Du kan vitterlig ikke gøre for det! Men kan godt forstå du tænker tanken... det har jeg osgå gjort. For hold nu op hvor har jeg været urimlig og tarvelig. MEN vi venter nummer 2 og jeg er ikke halvt så slem som ved første graviditet...sååå....

Anmeld

8. juni 2012

morethanperfect

Kay skriver:

Det er så træls man ik selv kan styre det  

Anmeld

8. juni 2012

Ønskebarnet12

MorDk skriver:

Altså selvom man er gravid og fuld af hormoner så bliver vi nød til at tænke os om (det er bare så svært liiige i situationen)

Din mand er godt dum hvis han forlader dig for dette...

Du kan vitterlig ikke gøre for det! Men kan godt forstå du tænker tanken... det har jeg osgå gjort. For hold nu op hvor har jeg været urimlig og tarvelig. MEN vi venter nummer 2 og jeg er ikke halvt så slem som ved første graviditet...sååå....

Han forlader mig ikke, det bare min usikkerhed der gør sådan at jeg tænker sådan, han støtter mig meget og arbejder hårdt for at få det hele til at fungere, men jeg synes bare at mine hormoner og vægt øgning giver en dårlig selvtillid vi må kæmpe med hornminernes ;-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.