Hvílken ble bruge i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2009

bette

mikkel får ble udslæt af alle andre mærker end dem fra lidl.. har prøvet aaaalt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2009

1977

Profilbillede for 1977
Det lidt hip som hap om det er dyre eller billige mærker. Vi køber dem, der er på bud

Anmeld

27. april 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg har altid brugt Libero til begge mine børn. Eller det vil sige, jeg har prøvet stort set alle bleer på markedet, men er altid gået tilbage til libero, da jeg synes de har den bedste pasform og er de blødeste. Og så er den største Libero det eneste der kan holde min søn tør om natten, han tisser igennem alle andre mærker

Anmeld

27. april 2009

Nadi

Vi bruger dem fra Dansk Supermarked til vores søn. De er super gode og ikke alt for dyre og så holder de ham tør.

-Nadia

Anmeld

27. april 2009

Nemesis

her har det svinget meget..med begge ungerne.

Den store startede med libero, fik bleudslet, prøvede pampers, som kun gjorde det værre, prøvede vibelle som ikke holdt ham tør og endte med coops.

Den lille han startede med libero, men ligeså snart vi var oppe i nogle større størrelser blev det til Unique som virkede rigtigt godt længe..men så begyndte han at tisse igennem.
Så blev det til faktas, babycare(netto og bilka) og nu køber jeg der hvor jeg er..gerne rema1000. Det er gode, billige og føles stofagtige udenpå.

Men har generelt brugt Libero indtil de når 7 kgs alderen..som her er ved de ca 6 mdr.

:-) Sisse

Anmeld

27. april 2009

Fam. Munkholm

Hejsa..
Vi bruger huggies bleer, dem er vi rigtig glade for

Anmeld

27. april 2009

BinaMor

Sweet1978 skriver:

Min første datter, kunne kun tåle Libero, vi prøvede mange af de billige og Pampers men hver gang fik hun ble udslæt.

Så helt automatiks lagde jeg også ud med at købe Libero til Danielle, men efter et stykke tid kom jeg i tanke om at der var mange penge at spare og begyndte at købe i Lidl. Det går fint, en sjælden gang imellem tisser hun igennem om natten, hvor hun tiser meget, men det kan jeg leve med og kunne sikkert også være sket med Libero.

Hvilken ble har i bedst erfaringer med?

stofbleer...

aldrig bare lidt rød numse.. aldrig ubehagelig lugt.. ingen varme som i engangs....ingen kemi.. Ingen trælse kanter...
IKKE besværligt..

hilsen én der er doven og vil aflive myterne om gammelgas stofbleer..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. april 2009

Fam. Madsen

vi bruger liboro og pampers da de er de enest han kan tåle...

Anmeld

27. april 2009

Mumto3

Vi bruger Molteks, altså Øko-bleer. De er vildt dyre hvis man køber dem i Irma m.m. (og de har dem heller ikke mere), men i Pure Baby er de faktisk ret billige.

Derudover bruger vi også stof-bleer. Det er sådan lidt luskus vi gør en gang imellem, eller hvis vi er løbet tør for bleer. Det føles bare SÅ meget bedre at give sit barn en stofble af lækker lækkert stof på, istedet for sådan en gang papir med plastik overtræk.

Anmeld

27. april 2009

Louise mortil4

vi bruger libero til de store og pampers til nanna. Det har vi altid gjort for den store fik ble udslet af de andre billige mærker, og køber man på tilbud så koster de ca det samme som de billige bleer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.