Hvílken ble bruge i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2009

Guldet

Vi køber bleer fra Aldi. Vibelle 90 stk og tror de ca. er 85kr de koster.
Synes sgu det er billigt, og så synes jeg de er rigtig gode..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2009

3rollinger

Vi bruger Huggies. Dem har vi vaeret fint tilfreds med.

Anmeld

27. april 2009

Cris

Lykke86 skriver:

Vi bruger de billige fra netto og dem har hun aldrig tisset igennem, selvom hun sover igennem hver nat..
I starten brugte vi dem fra Aldi, men de lavde dem om, tyndere, så vi gik derfor over til de andre..
Hun har én gang tisset igennem på 10 måneder og det rent faktisk med Libero.

Og de bleer i netto giver vi 55 kr. for 50 stk.

Faktisk er det meget normalt, at bleerne skulle være tyndere end nogle af de mærke i kender fra DK. Og de suger ligeså meget. Min veninde i Spanien grinnede så meget, da jeg en dag i Spanien tog ud en ble fra Føtex. Hun sagde: hvad er det for nogle jurassic bleer du bruger? hahahaha Så har jeg ikke haft flere bleer fra DK og købte de spanske og de var halv så tykke, men de har suget ligeså godt. De bliver bedre presset måske, jeg ved det ikke.

Mht hvilke bleer, nu prøver du forskellige og vælger, dem I bedst kan lide. Der er mange muligheder og de billige er ikke altid værre. Tit er de lavet i det samme fabrik som de andre, men de får bare et andet navn og er også en anden måde at lave penge for ble fabrikanter... Vi bruger stoffbleer lige nu

Anmeld

27. april 2009

Lusi

Cris skriver:

Faktisk er det meget normalt, at bleerne skulle være tyndere end nogle af de mærke i kender fra DK. Og de suger ligeså meget. Min veninde i Spanien grinnede så meget, da jeg en dag i Spanien tog ud en ble fra Føtex. Hun sagde: hvad er det for nogle jurassic bleer du bruger? hahahaha Så har jeg ikke haft flere bleer fra DK og købte de spanske og de var halv så tykke, men de har suget ligeså godt. De bliver bedre presset måske, jeg ved det ikke.

Mht hvilke bleer, nu prøver du forskellige og vælger, dem I bedst kan lide. Der er mange muligheder og de billige er ikke altid værre. Tit er de lavet i det samme fabrik som de andre, men de får bare et andet navn og er også en anden måde at lave penge for ble fabrikanter... Vi bruger stoffbleer lige nu

Ja lige præcis.. Det er tit og mange gange navnet man betaler for og dét gider jeg sgu ik..
Vil hellere have noget der er billigt og virker

Anmeld

27. april 2009

LotteGabriella

Julie R skriver:

Vi køber bleer fra Aldi. Vibelle 90 stk og tror de ca. er 85kr de koster.
Synes sgu det er billigt, og så synes jeg de er rigtig gode..

er helt enig....en god ble til en god pris Det er i hvert fald ikke lykkedes Daniella at tisse igennem endnu, selvom nat bleen nogle gange vejer flere kilo

Anmeld

27. april 2009

Pia

Vi bruger vibelle fra Aldi og har altid brugt dem.
Har også tidligere i en anden debat kommenteret på dette.
Jeg var med i en artikel i politikken for et par år siden, hvor de havde lavet test på de forskellige bleer og der var det også dem fra Aldi der vandt suverænt i pris og det hele..
Så dem kan jeg kun anbefale..
Og Lærke har aldirg tisset igennem i dem..

Kh Pia.

Anmeld

27. april 2009

Stumpen

Vibelle

Anmeld

27. april 2009

A.

vi har altid brugt pampers men vi har løbet tør for bleer og i den uge har de kun libero på tilbud i bilka så lige nu bruger vi dem fra lidl de er ok men synes at de billige bleer er så stive..vi har prøvet libero men han tisser næsten altid igennem..men fra næste uge er det pampers igen

Anmeld

27. april 2009

Mamman

Profilbillede for Mamman
Stumpen skriver:

Vibelle

Det samme hér.
Har brugt Huggis indtil for nylig, men synes det blev for dyrt. Så nu bruger vi Vibelle, og er godt tilfreds

Anmeld

27. april 2009

Mimbi

Her bruger vi kun libero.... har altid brugt dem og tror de er super gode, ja de er måske lidt dyrere men det har ikke så meget at sige for mg,....

Tror også at de bilige bleer virker lidt hårde i det eller et eller andet... det er noget ved dem som jeg ikke rigtigt kan lide...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.