Hvílken ble bruge i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken ble bruger i?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.844 visninger
36 svar
0 synes godt om
27. april 2009

Sweet1978

Min første datter, kunne kun tåle Libero, vi prøvede mange af de billige og Pampers men hver gang fik hun ble udslæt.

Så helt automatiks lagde jeg også ud med at købe Libero til Danielle, men efter et stykke tid kom jeg i tanke om at der var mange penge at spare og begyndte at købe i Lidl. Det går fint, en sjælden gang imellem tisser hun igennem om natten, hvor hun tiser meget, men det kan jeg leve med og kunne sikkert også være sket med Libero.

Hvilken ble har i bedst erfaringer med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2009

Mira0911

Vi bruger Libero og billige bleer fra Coop, Baby care, Vibelle osv.. Julie får ikke udslæt...

Anmeld

27. april 2009

Valle81

Jtil min datter lagde jeg også ud med Pampers og Libero, men blev for nærig. Så begyndte jeg at købe bleer fra Super Best når de var på tilbud, og har aldrig haft problemer med dem. Når de var på bud kostede de 60 kr per pakker med 64 i:0)

Anmeld

27. april 2009

Mira0911

Valle81 skriver:

Jtil min datter lagde jeg også ud med Pampers og Libero, men blev for nærig. Så begyndte jeg at købe bleer fra Super Best når de var på tilbud, og har aldrig haft problemer med dem. Når de var på bud kostede de 60 kr per pakker med 64 i:0)

Hvad mærke var det?

Anmeld

27. april 2009

Lusi

Vi bruger de billige fra netto og dem har hun aldrig tisset igennem, selvom hun sover igennem hver nat..
I starten brugte vi dem fra Aldi, men de lavde dem om, tyndere, så vi gik derfor over til de andre..
Hun har én gang tisset igennem på 10 måneder og det rent faktisk med Libero.

Og de bleer i netto giver vi 55 kr. for 50 stk.

Anmeld

27. april 2009

Valle81

Dutte84 skriver:

Hvad mærke var det?

Åhh jeg kan simpelthen ikke huske det:0) Det er 3 år siden jeg har, må lige på nettet og kigge

De hedder Unique.

Jeg kan se at de ikke er så billige idenne uge, men det var også kun nogle gange de havde dem så billigt. Så købte jeg bare enormt mange pakker, og hvis jeg så skiftede størrelse imellemtiden, så fik jeg dem bare byttet til større størrelse, det var de søde til

Anmeld

27. april 2009

Diana...

VI bruger libero og har ikke prøvet noget andet endnu for vi har SÅ mange bleer da vi har fået af vores familie...

Anmeld

27. april 2009

Mira0911

Valle81 skriver:

Åhh jeg kan simpelthen ikke huske det:0) Det er 3 år siden jeg har, må lige på nettet og kigge

De hedder Unique.

Jeg kan se at de ikke er så billige idenne uge, men det var også kun nogle gange de havde dem så billigt. Så købte jeg bare enormt mange pakker, og hvis jeg så skiftede størrelse imellemtiden, så fik jeg dem bare byttet til større størrelse, det var de søde til

Unique har jeg prøvet... Synes ikke de er gode... Hver sin smag...

Anmeld

27. april 2009

Valle81

Dutte84 skriver:

Unique har jeg prøvet... Synes ikke de er gode... Hver sin smag...

Nemlig og det skal der jo være plads til

Anmeld

27. april 2009

Mira0911

Valle81 skriver:

Nemlig og det skal der jo være plads til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.