Hvordan klæder i jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2012

L&V

crille skriver:

Altså jeg er bare nysgerrig  

Syntes det godt kan være lidt af en udfordring at klæde sig, så det er behageligt, uden at skulle bruge mange penge på tøj der ikke kan bruges længe og så man ikke ligner en flodhest.. hehe.. 

Her står den oftest på bukser, tanktop og en hættetrøje, men det bliver meget det samme..

Nogen der har gode tips, råd eller som har lyst til at dele billeder af ynglingsoutfittet?? 

Da jeg var gravid elskede jeg mine haremsbukser i pang farver også en ens farvet tætsidende top, det var skønt og fedt.. Min mand blev 30 10dage før termin og det fejrede vi da vi os havde giftet os til lejligheden Så der havde jeg denne kjole på og følte mig smuk
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

Camilla30

Sophie.Hammershøy skriver:

Jeg har købt tøj som jeg kan bruge både under og efter graviditeten.

Har så købt to par vente bukser og et par legins.
Men mit tøj er nogenlunde det samme faktisk

har virkelig prøvet at bevare "min skønhed", hvis man kan sige det sådan.. Vil kunne gå på gaden og føle jeg stråler og skider på om jeg har en kæmpe mave og et par 20 kilo ekstra på lår og arme

Kan lige flashe et par eksempler:

Du ser godt ud

Anmeld

7. juni 2012

morethanperfect

Syntes det godt kan være lidt af en udfordring at klæde sig, så det er behageligt, uden at skulle bruge mange penge på tøj der ikke kan bruges længe og så man ikke ligner en flodhest.. hehe.. 

Her står den oftest på bukser, tanktop og en hættetrøje, men det bliver meget det samme..

Nogen der har gode tips, råd eller som har lyst til at dele billeder af ynglingsoutfittet?? 

Jeg går slet ikke i ventebukser .. Kan ikke holde dem ud .

Går kun i leggins eller strømpebukser ...
Og så en lang bluse eller stropbluse udenpå ..
Gider ikke bruge penge på tøj som jeg kun skal bruge denne gang

Anmeld

7. juni 2012

Sara_S

Anneiris skriver:

Da jeg var gravid gik jeg i mit normale tøj, og gjorde altid noget ud af mig selv, fordi jeg har den holdning at, bare fordi man er blevet gravid, og føler sig tyk og grim, så behøver man ikke gøre det værre end det er.

- Dette billede er fra jeg var 8 mdr henne.  

Flot outfit!! 

(Er billedet taget på Jyllingevej?) 

Anmeld

7. juni 2012

Isaac's mor

Camilla30 skriver:

Du ser godt ud

Mange tusind tak

Anmeld

7. juni 2012

Isaac's mor

Anneiris skriver:

Da jeg var gravid gik jeg i mit normale tøj, og gjorde altid noget ud af mig selv, fordi jeg har den holdning at, bare fordi man er blevet gravid, og føler sig tyk og grim, så behøver man ikke gøre det værre end det er.

- Dette billede er fra jeg var 8 mdr henne.  

Du rigtig flot!

Anmeld

7. juni 2012

Nattøs

Jeg har i mange uger efterhånden kun rendt rundt i mine tre par gravitetsbukser :-) og ellers bare mine normale kort ærmet og bluser :-) 

Anmeld

7. juni 2012

Anneiris

Sara_S skriver:

Flot outfit!! 

(Er billedet taget på Jyllingevej?) 

Tak!  
Ja, det er det. Boede på Ålekistevej, på det tidspunkt!  

Anmeld

7. juni 2012

Anneiris

Sophie.Hammershøy skriver:

Du rigtig flot!

Tusind tak!

Anmeld

7. juni 2012

MikeyMike & Mor

Jeg er godt nok ikke højgravid mere, men sådan klædte jeg mig i min graviditet.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.