Hvordan klæder i jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.943 visninger
30 svar
0 synes godt om
7. juni 2012

crille

Altså jeg er bare nysgerrig  

Syntes det godt kan være lidt af en udfordring at klæde sig, så det er behageligt, uden at skulle bruge mange penge på tøj der ikke kan bruges længe og så man ikke ligner en flodhest.. hehe.. 

Her står den oftest på bukser, tanktop og en hættetrøje, men det bliver meget det samme..

Nogen der har gode tips, råd eller som har lyst til at dele billeder af ynglingsoutfittet?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

MorDk

Jeg går stort set i det samme... og det er bare SÅÅÅÅ kedeligt i længden. Når jeg skal være fiiin og "flot" så er det leggins, tunika/top og ballarinaer... Men bare såååå svært....

Føler mig jo ik skide lækker.

Anmeld

7. juni 2012

crille

MorDk skriver:

Jeg går stort set i det samme... og det er bare SÅÅÅÅ kedeligt i længden. Når jeg skal være fiiin og "flot" så er det leggins, tunika/top og ballarinaer... Men bare såååå svært....

Føler mig jo ik skide lækker.

Præcis.. Så må vi håbe der er nogen der kommer med fede billeder og finter så vi kan blive ordentligt inspirerede  

Anmeld

7. juni 2012

MorDk

crille skriver:

Præcis.. Så må vi håbe der er nogen der kommer med fede billeder og finter så vi kan blive ordentligt inspirerede  

Ja. Jeg kigger på andre gravide på gaden... de ser sgu godt ud mange af dem... men jege r bare ikke typen der pynter mig helt vildt. Men der findes til gengæld lige så mange der ligner DØDEN fra Lübeck.

Anmeld

7. juni 2012

Kay

tja... leggins og lange tunikaer med bælte eller silkebånd lige over maven... t-shirts fra bilka/føtex til billige penge i 2 størelser større ens normalt og det skal være de lange...

kjoler der atrammer ind under brystet...

tror det har været lettere for mig da jeg jo havde en del tøj fra da jeg var stor... så meget af det kan jeg passe nu...

Anmeld

7. juni 2012

LR85

Gamacher og en lang bluse/kjole. 

Kan slet ikke holde gravidbukser ud mere (måske fordi jeg er 40+6)

Ellers strømpebukser og kjole. 

Anmeld

7. juni 2012

.....

Nu har jeg ikke selv været gravid, men dem jeg kender der har været det, foretrækker altid at gå meget i leggins og stropbluser. Her om sommeren er maxi kjoler også et hit ( Kjoler der går helt ned til fødderne)

Anmeld

7. juni 2012

Nadia&Daniel

crille skriver:

Altså jeg er bare nysgerrig  

Syntes det godt kan være lidt af en udfordring at klæde sig, så det er behageligt, uden at skulle bruge mange penge på tøj der ikke kan bruges længe og så man ikke ligner en flodhest.. hehe.. 

Her står den oftest på bukser, tanktop og en hættetrøje, men det bliver meget det samme..

Nogen der har gode tips, råd eller som har lyst til at dele billeder af ynglingsoutfittet?? 

Jeg brugte ikke en krone på graviditetstøj.. Jeg var gravid i feb.-okt. og jeg gik i leggings, løse bukser, toppe og trøjer.. Bruger stadig tøjet den dag i dag.

Fandt lige lidt mave-billeder fra den tidmed lidt forskelligt tøj

Billede 1: 19+6

Billede 2: 21+6

Billede 3: 31+0

Billede 4: 35+3

Billede 5: 37+0

Billede 6: 37+5

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. juni 2012

lio

Jeg investerede i nogle gravi leggins fra h&m og med dem har jeg bare en tunika, lang top/bluse eller kjole på til.

Det er behageligt og pænt.

Anmeld

7. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeans, t-shirts og cardigan. Løse kjoler der skær under brystet. Tank tops, hør bukser fra H&M. Stort set samme stil som jeg plejer!! 

Dog bruger jeg med glæde leggins når jeg er gravid, med en  knæ lang, løs top/kjole til. Bruger jeg normalt aldrig, skørt nok! 

Ka kun sige at hvis i er første gangs gravide, så investere i noget i rigtig godt ka li, så det ka bruges igen når i ska ha nr 2! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.