Hvordan klæder i jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2012

Isaac's mor

Jeg har købt tøj som jeg kan bruge både under og efter graviditeten.

Har så købt to par vente bukser og et par legins.
Men mit tøj er nogenlunde det samme faktisk

har virkelig prøvet at bevare "min skønhed", hvis man kan sige det sådan.. Vil kunne gå på gaden og føle jeg stråler og skider på om jeg har en kæmpe mave og et par 20 kilo ekstra på lår og arme

Kan lige flashe et par eksempler:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

MKuhr

crille skriver:

Altså jeg er bare nysgerrig  

Syntes det godt kan være lidt af en udfordring at klæde sig, så det er behageligt, uden at skulle bruge mange penge på tøj der ikke kan bruges længe og så man ikke ligner en flodhest.. hehe.. 

Her står den oftest på bukser, tanktop og en hættetrøje, men det bliver meget det samme..

Nogen der har gode tips, råd eller som har lyst til at dele billeder af ynglingsoutfittet?? 

langærmet t-shirt, leggings og et lille bælte eller bånd om maven pænt, neutralt, afslappet og så skal man ikke give en masse penge for at se godt ud i hverdagen

Anmeld

7. juni 2012

pemiro

crille skriver:

Syntes det godt kan være lidt af en udfordring at klæde sig, så det er behageligt, uden at skulle bruge mange penge på tøj der ikke kan bruges længe og så man ikke ligner en flodhest.. hehe.. 

Her står den oftest på bukser, tanktop og en hættetrøje, men det bliver meget det samme..

Nogen der har gode tips, råd eller som har lyst til at dele billeder af ynglingsoutfittet?? 

Jeg gik en del i leggins og kjoler da maven kunne være deri (det var bare mine normale kjoler nemlig) men her den sidste måned kan det ikke lade sig gøre længere
Derudover har jeg et par ventejeans og så har je købt almindelige tahirts med ekstra længde og i dejlige farver, så dem kan jeg også bruge efter graviditeten. Det er bare nogle af de der basis tshirts fra hm og vero moda
Jeg kan nemlig ikke passe ventetøj fra hm, da deres mindste størrelse er s, og det er for stort til mig alle andre steder end lige midt på
Maven så her står den som sagt på tshirts til ikke gravide mennesker

Anmeld

7. juni 2012

Chevro

crille skriver:

Jeg har vist nogle af billederne med tøj på, under mine mavebilleder Jeg kan godt lide at håret ikke er udgroet, at gå med makeup og føle mig okay pæn og tilfredstillende - selvom jeg er gravid. Mest for min egen skyld, men også for at jeg ikke går og bliver depri over at være gravid :-)

Anmeld

7. juni 2012

Mivsen

Synes også det var svært, for man vil jo godt se lækker ud

Jeg gik rigtig meget i kjole og nederdel.. Købte bare nogle toppe i smarte farver og så et fedt tørklæde eller halskæde.

H & M har billigt ventetøj

Anmeld

7. juni 2012

crille

Gode svar og lyder meget som jeg selv.. Men det er også meget de samme svar der går igen  

Prøver at peppe lidt op med masser af farver - jeg er blevet vild med farver og masser af dem. Man bliver så glad syntes jeg.. 

Kan ikek det der med kjoler der skærer under brystet og bare går ud, ligner en der er lige op over så.. haha.. 

Tak for alle jeres fine svar og mange billeder  

Anmeld

7. juni 2012

Tona

Jeg havde det nærmest modsat de fleste af jer andre. Jeg har aldrig følt at jeg så så godt ud som da jeg var gravid. Jeg følte mig så lækker i forhold til normalt. Jeg havde lige tabt mig 40 kg og min mave lignede noget der var løgn (blæver)  Men da jeg så blev gravid blev den super hurtigt bare flot og struttende og pludselig kunne jeg gå i alt muligt tøj jeg ikke kunne normalt da jeg normalt skulle finde tøj der skjulte den blævrende  mave.

Jeg gik meget i de lange toppe fra Only (de der basis toppe) og leggins og så et fedt tørklæde til. Ud over det havde jeg købt 2 par ventebukser og jeg havde nogle kjoler jeg også passede.

Anmeld

7. juni 2012

Anneiris

Da jeg var gravid gik jeg i mit normale tøj, og gjorde altid noget ud af mig selv, fordi jeg har den holdning at, bare fordi man er blevet gravid, og føler sig tyk og grim, så behøver man ikke gøre det værre end det er.

- Dette billede er fra jeg var 8 mdr henne.  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. juni 2012

Masig

Jeg synes også virkelig det kan være svært at finde noget i skabet efterhånden... Jeg har altid været meget slank og lille og har derfor brugt bluser der sad forholdsvis stramt + jeg er meget lav så det har været korte bluser da jeg lignede et telt i lange bluser.... Men de korte og stramme bluser kan altså bare ikke bruges når man er i uge 31!!!!

Så jeg har måtte købe nye bluser, har så købt nogle billige toppe/bluser fra H&M, som er lidt længere end jeg normalt bruger, for tænkte at jeg så kunne bruge dem bagefter igen, da det ikke er decideret ventetøj....

Men ellers går jeg bare og venter på vejret bliver godt igen så jeg kan hoppe i nogle kjoler, for det er snart det eneste jeg kan holde ud at have på...

Pt går jeg i joggingbukser og t-shirts til hverdag, det er kun hvis jeg skal ud nogen steder at jeg tager noget pænere tøj på, men det er som regel heller ikke særlig behageligt at have på

Anmeld

7. juni 2012

christina92

Jeg går meget i leggins og nogle super lækre gravid bukser

Jeg går meget i de samme toppe/trøjer som før, da jeg aldrig har været så meget til tætsiddende tøj inden jeg blev gravid.

Det skal siges at der er ikke ret meget af det jeg går i som skriger "jeg er gravid", faktisk er familien lidt træt af jeg ikke viser maven mere, men jeg synes jo bare det er fedt at jeg stadig kan være i mit kluns

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.