hvor tit skifter I sengetøj??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2009

Loggidut

hov den her tråd har vi haft før!

Jeg er sgu ikke så cornflækker at jeg holder tid på det, jeg forsøger, men trækker den gerne, jeg må sgu være en nasty satan...but who cares? Enten kan man leve med mig...eller lade være...lol...

Nej IVF, så cornflækker er jeg sgu heller ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2009

Tynen

Grynt/Tina skriver:

Skifter alles sengetøj her i huset hver eneste uge

Tina, som næsten syntes alt andet er for klamt

Uhh.. Kunne fristes til at låse dig inde i mit soveværelse indrullet i nyt sengetøj..
Gad vide om det så var skiftet når jeg lukkede dig ud igen

Anmeld

27. april 2009

Louise mortil4

Mebach skriver:

Æææælsker os nyt/rent sengetøj.
Her skifter vi mellem 1 uge og 2 uger.

TRICKET: man hiver det gamle sengetøj af, og så lægger man det nye frem, og så lader man manden gå i seng først lige den aften, fordi man selv liiiige skal noget = han bliver nødt til at smide det rene på!!!!!
På den måde behøver man ikke fortælle ham at han skal gøre det...

det har jeg prøvet, det resulterer i at hans side bliver redt, men min mangler stadig når jeg så skal i seng, totalt nederen.

vi gør det ca 1 gang hver månede, må hellere til at gøre det tigere, ælsker også nyt rent sengetøj

Anmeld

27. april 2009

Rasmine

mortil4 skriver:

det har jeg prøvet, det resulterer i at hans side bliver redt, men min mangler stadig når jeg så skal i seng, totalt nederen.

vi gør det ca 1 gang hver månede, må hellere til at gøre det tigere, ælsker også nyt rent sengetøj

Hold da kæft mand, en egotripper.
Var det min mand, fik han et møgfald, og den kolde skulder, og så måtte han undvære sin egen dyne, eftersom jeg ville inddrage den.

Anmeld

27. april 2009

Grynt

Tynen skriver:

Uhh.. Kunne fristes til at låse dig inde i mit soveværelse indrullet i nyt sengetøj..
Gad vide om det så var skiftet når jeg lukkede dig ud igen

LOOOOOOOOL Tryne...Dét tager sgu ikke mange minutter at skifte det, så bare hit med kludene så skifter jeg gerne for dig

Anmeld

27. april 2009

linemus

Grynt/Tina skriver:

LOOOOOOOOL Tryne...Dét tager sgu ikke mange minutter at skifte det, så bare hit med kludene så skifter jeg gerne for dig

Ku' du ikke lige tage sådan en Jylland rundt en gang hver 14. dag?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.