hvor tit skifter I sengetøj??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.144 visninger
25 svar
0 synes godt om
27. april 2009

ivfmarie

Så lige i go'moren Danmark, at man åbentbart er ulækker hvis man ikke skifter mindst hver 14. dag... Det får jeg sgu ikke gjort - gør I det??
Det er da det lækreste der findes at putte i nyvasket sengetøj, men hvornår faen skal man lige nå at skifte? Når jeg nærmer mig soveværelset bliver mine øjne bare SÅ tunge, og så orker jeg det bare ikke.

Marie - sengetøjssvin!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2009

Kristina V

Her bliver det hver uge..
ELSKER nyt sengetøj....

Anmeld

27. april 2009

Mie A

Fy for søren hvor er jeg ulækker.....!! Her kniber det nemlig også med at få gjort det hver 14. dag!...

Anmeld

27. april 2009

Lise

Prøver at få det gjort en gang om ugen. Elsker en nyredt seng

Anmeld

27. april 2009

Susan1978

Jeg er også ulækker...

Anmeld

27. april 2009

Astrid P

Hver 3. uge... sårn cirka. Så jeg er også ulækker!

Anmeld

27. april 2009

Rasmine

Æææælsker os nyt/rent sengetøj.
Her skifter vi mellem 1 uge og 2 uger.

TRICKET: man hiver det gamle sengetøj af, og så lægger man det nye frem, og så lader man manden gå i seng først lige den aften, fordi man selv liiiige skal noget = han bliver nødt til at smide det rene på!!!!!
På den måde behøver man ikke fortælle ham at han skal gøre det...

Anmeld

27. april 2009

Rasmine

Astrid P skriver:

Hver 3. uge... sårn cirka. Så jeg er også ulækker!

Anmeld

27. april 2009

linemus

Alt for sjældent. Jeg er i hvert fald bedre til at skifte ungernes sengetøj end vores eget, men det kommer jo automatisk, når 2 ud af 3 tisser igennem regelmæssigt.

Godt trick, Mette. Jeg ville bare ønske, manden gik i seng før mig. Her står jeg altid med det selv, fordi jeg har trukket alt sengetøjet af om formiddagen, glemt det, og kigger træt og ulykkelig på den nøgne sent om aftenen.

Anmeld

27. april 2009

Rasmine

linemus skriver:

Alt for sjældent. Jeg er i hvert fald bedre til at skifte ungernes sengetøj end vores eget, men det kommer jo automatisk, når 2 ud af 3 tisser igennem regelmæssigt.

Godt trick, Mette. Jeg ville bare ønske, manden gik i seng før mig. Her står jeg altid med det selv, fordi jeg har trukket alt sengetøjet af om formiddagen, glemt det, og kigger træt og ulykkelig på den nøgne sent om aftenen.

Den nøgne?
Nøgen hvad?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.