sovetider

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2009

bette

tak for jeres svar..

tænkte nemlig på om jeg puttede mikkel for tidligt... men det er jo ca det samme som jer...

han kommer i seng ved en 19.30 - 20 tiden alt efter hvor træt han er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2009

Lene76

Viktor sover ffra 19,30/20- 7,30 sådan plus minus også ca 2½-3 timer til middag.... så et rigtig sovebarn

i weekenderne kan han dog sove til kl 9 selvom han er blevet puttet til normal tid......så dygtig

Anmeld

27. april 2009

Mikkelmusen

Filuca sover fra ca 20.00 - 05.00. Og som regel 2½-3 timer til middag.

Anmeld

27. april 2009

Ny mor

Marius kommer i seng ved 19:30-20 tiden og sover til ca. 7. Han sover middagslur fra 12-14 ca.

Anmeld

27. april 2009

Ny mor

Mikkelmusen skriver:

Filuca sover fra ca 20.00 - 05.00. Og som regel 2½-3 timer til middag.

Det var godt nok tidligt hun vågner !! Hvad er det for nogle fine kager på profilbilledet????

Birgitte

Anmeld

27. april 2009

Mikkelmusen

Ny mor skriver:

Det var godt nok tidligt hun vågner !! Hvad er det for nogle fine kager på profilbilledet????

Birgitte

Ja vi er også ved at være trætte af det. Vi kan bare ikke få hende til at sove længere. Ikke engang hvis vi trækker hende til kl. 21-22.

Det er kager fra Filucas dåb/fødselsdag sidste år. Se evt indlægget https://www.baby.dk/debat/17719/moedre-juli/til-mikkelmusen.aspx

Anmeld

27. april 2009

bette

Mikkelmusen skriver:

Ja vi er også ved at være trætte af det. Vi kan bare ikke få hende til at sove længere. Ikke engang hvis vi trækker hende til kl. 21-22.

Det er kager fra Filucas dåb/fødselsdag sidste år. Se evt indlægget https://www.baby.dk/debat/17719/moedre-juli/til-mikkelmusen.aspx

kæft en flot kage...!! damn hvordan gør du??
tager det ik en evighed?

Anmeld

27. april 2009

Mikkelmusen

bette skriver:

kæft en flot kage...!! damn hvordan gør du??
tager det ik en evighed?

Det er min søster der har lavet dem

Anmeld

27. april 2009

Loggidut

Tif går kold alt mellem klokken 18.30 og 19.30, og står op igen 10 minutter i seks om morgenen!

Nu skrever jeg det, med fare for alt er ødelagt, men hun sover også natten fint igennem, uden der er et kny fra hende.

Anmeld

27. april 2009

Monica

Her sover han ca kl 20 - 6, nogle gange lidt længere i weekenden. Og ca 2 timer til middag... 2 dage om ugen tager han ca 3 - 3,5...

Moni - som er på vej i bad, og fortælle Lars hvor meget jeg har savnet ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.