sovetider

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2009

linemus

Astrid P skriver:

Smilla sover for det meste fra 20-7 og så tager hun mellem 2 og 2½ time om eftermiddagen...

ditto

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2009

Helle30

Sofie sover fra 20 - ca. 6 (hvor Niels vækker hende, for han kører hende i dp.). I weekenden kan hun godt sove til kl. 7. Til middag sover hun fra 12 og mellem 2 og 3 timer. Vi hører hende sjældent om natten.
Mht. nattesøvnen er det liiiige ved at være det samme for Louise - bare hun har fået nok at spise i løbet af dagen. Så det er dejligt

- Helle

Anmeld

27. april 2009

Lise

Simon sover ca 20-6 og så mellem 2 og 3 timers middagslur.

Anmeld

27. april 2009

Rasmine

linemus skriver:

ditto

Ditto, i anden.

Anmeld

27. april 2009

Tynen

Juniors mor skriver:

Sover hun 30 til 45 min til middag??? Det var ikke meget....

På en god dag, ja!
Her i weekenden klarede vi det på 17 og 20 minutter

Anmeld

27. april 2009

Marco2

Hvordan f*** får I jeres unger til at sove så længe om eftermiddagen???

Em sover normalt 45min - 1 time. På en god dag 1 1/4 time... men 2-3 timer????

Arhmen jøsses et priviligium...

Ellers bliver hun puttet ca. 19.30 og sover til 6.30-7.00 ca.. kan godt få hende til at putte lidt længere i weekenderne i vores seng

AG - som måske snart står uden job...

Anmeld

27. april 2009

Rasmine

Marco2 skriver:

Hvordan f*** får I jeres unger til at sove så længe om eftermiddagen???

Em sover normalt 45min - 1 time. På en god dag 1 1/4 time... men 2-3 timer????

Arhmen jøsses et priviligium...

Ellers bliver hun puttet ca. 19.30 og sover til 6.30-7.00 ca.. kan godt få hende til at putte lidt længere i weekenderne i vores seng

AG - som måske snart står uden job...

WHAT?????????
Nej da, hvorfor??

Anmeld

27. april 2009

Marco2

Ja, øv bøv. Men vi har lige fået besked om at en af vores store kunder stopper samarbejdet..... og det er jo ikke lige de gode tider til at få nye kunder på. Alle sparer jo det vilde...

Så måske har jeg ikke noget arbejde 1. november. Men der er jo lang tid til.. Men man bliver da lidt påvirket af at få sådan en besked...

AG

Anmeld

27. april 2009

Rasmine

Marco2 skriver:

Ja, øv bøv. Men vi har lige fået besked om at en af vores store kunder stopper samarbejdet..... og det er jo ikke lige de gode tider til at få nye kunder på. Alle sparer jo det vilde...

Så måske har jeg ikke noget arbejde 1. november. Men der er jo lang tid til.. Men man bliver da lidt påvirket af at få sådan en besked...

AG

Fy for pokker...
Jamen, hva så?

Anmeld

27. april 2009

linemus

Marco2 skriver:

AG

Øv, sikke noget lort. Håber I finder en løsning inden efteråret, for det er godt nok surt.

Knus Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.