børnehave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2012

mortilnoahogmelina

MoarHvidovre skriver:

Det er godt nok også tidligt, at starte i bh når de er 2 år med mindre, at der er afsat personale til det som de gik i vs og behandler de små som meget små bh-børn eller store vs-børn.

I vores institution har de det der hedder en lillegruppe og det er for de mindste i bh - fra 3 år.

Jeg kender en smule til børnehaverne her i vores område , og der er bestemt ikk afsat ekstra personale til så små børn . det er alm personale , altså de der 5 voksne til så og så mange børn eller hvordan det er ..

der er ik noget ekstra og jeg er virkelig forarger over det her .. faktisk lidt vred ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

Lone Jakobsen

Mortil2tiloktober skriver:

ja det ser sådan ud , men hvor er det trist det er små børn der skal straffes ..

Ja jeg vil forsøge at ringe med det sammen , og tak for dine mange svar..

held og lykke med det du må meget gerne komme med en update. bare citer mig her i tråden så jeg ser dit indlæg.

Anmeld

6. juni 2012

mortilnoahogmelina

Laulund87 skriver:

Det lyder som en rigtig god løsning med at holde ham hjemme, hvis ikke der er andre udveje 2 år er bare for lille en str i børnehave. Tænk på dem der snart er skoleklare, der er jo en kæmpe aldersforskel!

Nemlg det er præcis os dem jeg tænker på , jamen altså i forvejen har vi problemer med at vores dreng ikk rigtig snakker , han sakl have undersøgt øre i morgen pga det ..
hvordan skal det så ik blive når så store børn måske mobber driller skubber osv . ej jeg kan slet ikk have det i mit moder hjerte .. det gør sku ondt i mig ..

Anmeld

6. juni 2012

mortilnoahogmelina

Lone Jakobsen skriver:

held og lykke med det du må meget gerne komme med en update. bare citer mig her i tråden så jeg ser dit indlæg.

det skal jeg nok love at jeg gør .. Og jeg husker at citere dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.