børnehave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.079 visninger
33 svar
0 synes godt om
6. juni 2012

mortilnoahogmelina

Jeg ved ikke om den ligger rigtig .

Men hvornår startede jeres i børnehave , hvor gamle var de ;

Håber nogen vil svare mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

Lone Jakobsen

hej hej

her i kommunen starter de fleste børn når de er 2 år og 9 mdr. jeg har dog valgt at vente med at lade Rasmus starte til han bliver 3 år.

Anmeld

6. juni 2012

Leneur

Her i Skanderborg starter de d. 1. i den måned de bliver 3 år, så min pige starter 1. august, når hun har fødselsdag d. 29.

Anmeld

6. juni 2012

SaNiNa

Nicklas er lige startet idag, vi havde pladsen fra d. 1/6 men der var så meget og må fridage at vi valgte at rykke så han kunne få nogle sammenhængende dagen.

Han bliver 3 næste onsdag

ellers hedder det 1 i måndende eller d. 15 (menere jeg) altså første eller midst i måneden

Det er odense kommune

Anmeld

6. juni 2012

Laulund87

Her skal de starte den efterfølgende 1. eller 16. den månede de bliver 3 år.

Min datter bliver 3 år den 8. december så hun skal starte i børnehave den 16. december. (Tror det er en weekend, men så om mandagen)

Anmeld

6. juni 2012

mortilnoahogmelina

Lone Jakobsen skriver:

hej hej

her i kommunen starter de fleste børn når de er 2 år og 9 mdr. jeg har dog valgt at vente med at lade Rasmus starte til han bliver 3 år.

I min kommune skal de starte når en allerede er 2 år Jeg er helt forarget over det er så tidligt .

MIn dreng vil til den tid kun gået i dp i 1 år . Hvor 2 af månederne er brugt på indkøring da han slet ikke kunne falde til ..

jeg får så ondt i maven bare ved tanken om det , der er altså kun 6 måneder til . kan godt være jeg er forkert på den men jeg synes sku det er for tidligt ..

Anmeld

6. juni 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vores dreng startede i bh, da han var 2 år og 10 mdr.

Vores pige startede i bh, da hun var 3 år og 1 mdr.

Jeg tror, at det er meget forskellig - men omkring 3 år. Det afhænger også om der er plads i bh. I vores bh blev der ikke flyttet nogen børn fra vs fra 1/2-1/5 grundet der ikke var plads. Men den 1/5 flyttede der 20 børn i sfo og der kom helt automatisk plads. Mine går i en intregeret insitution.

Anmeld

6. juni 2012

mortilnoahogmelina

Leneur skriver:

TTuTusindTusinTusindHer i Skanderborg starter de d. 1. i den måned de bliver 3 år, så min pige starter 1. august, når hun har fødselsdag d. 29.

Tusind tak for svar ..
I min kommune starter de når de er 2 år . jeg synes det er så meget for tidligt .

TJek evt mit svar til lone Jakobsen .

Anmeld

6. juni 2012

mortilnoahogmelina

SaNiNa skriver:

Nicklas er lige startet idag, vi havde pladsen fra d. 1/6 men der var så meget og må fridage at vi valgte at rykke så han kunne få nogle sammenhængende dagen.

Han bliver 3 næste onsdag

ellers hedder det 1 i måndende eller d. 15 (menere jeg) altså første eller midst i måneden

Det er odense kommune

Tusind tak for svar .

Tjek mit svar til lone Jakobsen .

Anmeld

6. juni 2012

Pia-pigen

Helt enig med de andre: lige omkring 3 år.

Hvis dit barn er meget modent, kan du overveje at sende det afsted lidt tidligere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.