Sådan helt ærligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2012

Muffin_girl

Søde tror bare du skal forkusere meget på dine fordele, det at du har haft et vedholdende job og at du er villig til at lære noget nyt ! Benyt dig af den der tekstmaskinen. Og sorter med HÅRD hand.. Da en ansøgning handler om at sælge dig ! Og ikke bare fylde en masse fis, ned på et stykke papir  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

An&Jo

LR85 skriver:

Jeg synes du lyder som en stabil fin pige.

det kommer jo også an på hvad job du søger.

Hvis det er noget med børn og mennesker, er det jo klart en fordel a du har været børnepasser i 7 år, det samme sted.

I en jobansøgning ville jeg dog klar undlade a skrive de mindre vigtige ting, som netto og paradis.

jeg skal ikke arbejde med børn, men skal dog have noget med mennesker at gøre.. Bare ikke noget der kan relateres til mit barnepige job.. Jeg vil gerne være ejendomsmægler..

Anmeld

6. juni 2012

LR85

An&Jo skriver:

jeg skal ikke arbejde med børn, men skal dog have noget med mennesker at gøre.. Bare ikke noget der kan relateres til mit barnepige job.. Jeg vil gerne være ejendomsmægler..

men hvis jeg læste i din ansøgning a du har haft det samme job i 7 år, på den måde som du har beskrevet. Ja så synes jeg det tyder på en stabil pige.

Anmeld

6. juni 2012

An&Jo

AalborgPigen skriver:

Søde tror bare du skal forkusere meget på dine fordele, det at du har haft et vedholdende job og at du er villig til at lære noget nyt ! Benyt dig af den der tekstmaskinen. Og sorter med HÅRD hand.. Da en ansøgning handler om at sælge dig ! Og ikke bare fylde en masse fis, ned på et stykke papir  

Du har ret, det er bare så svært..

men jeg må prøve med den der tekstmaskinen, og så se hvad der kommer ud af det..

Anmeld

6. juni 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

Du har ret, det er bare så svært..

men jeg må prøve med den der tekstmaskinen, og så se hvad der kommer ud af det..

Ja forstår jeg godt.. Kender du ikke nogen der kan læse den igennem ? 

Anmeld

6. juni 2012

An&Jo

LR85 skriver:

men hvis jeg læste i din ansøgning a du har haft det samme job i 7 år, på den måde som du har beskrevet. Ja så synes jeg det tyder på en stabil pige.

Det har jeg.. startede med at passe deres første barn, og så kom der så 2 mere, så jeg endte med at have 3 børn jeg passede fast, og det var op til flere gange i ugen.. jeg var der i 7 år, og stoppede kun fordi jeg fik min egen dreng, og så blev det lidt hektisk det hele, fordi jeg så skulle jonglere uni, job og eget barn på samme tid..

Anmeld

6. juni 2012

An&Jo

AalborgPigen skriver:

Ja forstår jeg godt.. Kender du ikke nogen der kan læse den igennem ? 

Jo min kærestes kusine kan heldigvis læse den igennem når det er..

Anmeld

6. juni 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

Jo min kærestes kusine kan heldigvis læse den igennem når det er..

Det var godt ...  

Anmeld

6. juni 2012

An&Jo

AalborgPigen skriver:

Det var godt ...  

jaa..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.