Hvis du var en arbejdsgiver, ville du så ansætte mig??
Her er lidt af de ting jeg har lavet gennem tiden
Jeg har været barnepige fast hos det samme par i 7 år (havde ved siden af dette job også et rengøringsjob i deres firma)
Jeg har været feriearbejder i skagen ved ParadIs (men da det var samme sommer som jeg læste matematik op på B niveau på studenterkursus OG blev gravid med Johannes og derved fik virkelig meget kvalme over at stå hen over isen, så blev det ikke til de vilde vagter deroppe)
Jeg har arbejdet 3 mdr i Netto (blev fyret fordi jeg forstuvede foden under min prøvetid, og skulle gå med krykker for at aflaste og derfor ikke kunne fylde på hylder)
Jeg har fået elendige karakterer til eksamen fordi jeg lider af eksamensangst, så alt går bare i sort for mig
Jeg er 22 år gammel, og helt ærligt, så tror jeg sq nok ikke det helt vilde på at en arbejdsgiver kan se det fede i at ansætte mig, har jo ingen erfaring med noget, fordi jeg har koncentreret mig om skolen, hvilket også gav nogle rigtig gode årskarakterer, men som jeg skrev nogle elendige eksamenskarakterer..
Jeg har store opgaver til at ligge som jeg har fået 10 og 12 for, men hvad nytter det, for dem skal en arbejdsgiver jo ikke se??
Årh, jeg bliver sq deprimeret af at jeg skal til at lave ansøgninger, for det tynger mig altså lidt at de andre kandidater i min klasse kan skrive en masse på deres CV, og jeg har ingenting..
Anmeld