annecatrine88 skriver:
Nu er jeg selv uddannet finansøkonom, med ok karakter, men ikke de bedste.. Arbejdsgivere indenfor denne branche kigger ikke så meget på hvad du har lavet før.. De kigger på din ansøgning og dine karakter.. Mange som jeg snakkede med lage vægt på folk med gennemsnitlige karakter, da de stadig var mennesker som kunne snakke med andre..
Men men.. Det er utroligt svært at finde en praktik plads.. Det var under halvdelen på min årgang der fik en indenfor branchen.. Jeg selv var ved en bogholder.. Derudover er det meget svært at finde et job efterfølgende.. Jeg har stadig ikke og det er kun halvdelen på min årgang der har..
Ikke for at være negativ.. Håber selvfølgelig du finder et.. 
Vi er desværre informeret om de dårlige udsigter, og derfor bliver min tvivl jo ikke bedre når mine karakterer ikke er de bedste, de ligger under middel fordi jeg går totalt i sort til eksamen..

Jeg har heldigvis et bredt område at søge i, for er ikke bange for at skulle køre efter jobs, om jeg så skal køre til skagen hver dag, så gør jeg det, så længe jeg får et arbejde..
Men altid noget at de ikke kigger på hvad jeg har lavet før, så skal jeg bare stadig have drejet den der med at lave en skide god ansøgning..
Anmeld