Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Gittemor09 skriver: måske tror i på det, og måske ikke... men jeg må bare foreslå det... min datter har også haft rigtig mange mareridt, men så købte jeg en drømmefanger og hængte på væggen over hendes hoved, og hun har ikke haft mareridt eller drømme lige siden.... hun er nu 2,9 år....
måske tror i på det, og måske ikke...
men jeg må bare foreslå det...
min datter har også haft rigtig mange mareridt, men så købte jeg en drømmefanger og hængte på væggen over hendes hoved, og hun har ikke haft mareridt eller drømme lige siden.... hun er nu 2,9 år....
Det er vel et forsøg værd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nettemor skriver: Ja få hende tjekket der. Det kan jo være det er mareridt som du selv siger men det er rart at kunne udelukke det andet..
Ja få hende tjekket der. Det kan jo være det er mareridt som du selv siger men det er rart at kunne udelukke det andet..
Ja, jeg håber godt nok ikke det er ørerne
rikkeregnbue skriver: Ja, jeg håber godt nok ikke det er ørerne
Nej det er noget træls noget. Men tilgengæld er det forholdsvis nemt at gøre noget ved
Nettemor skriver: Nej det er noget træls noget. Men tilgengæld er det forholdsvis nemt at gøre noget ved
Ja
rikkeregnbue skriver: Det er vel et forsøg værd
det var lige præcis den tankegang jeg selv havde og var ude efter
det er forsøget værd, og de er nu ikke så dyre....
Gittemor09 skriver: det var lige præcis den tankegang jeg selv havde og var ude efter det er forsøget værd, og de er nu ikke så dyre....
Hvor kan man få dem?
rikkeregnbue skriver: Hvor kan man få dem?
jeg købte min i sådan en hobbyforretning...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128