Ida har mareridt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.482 visninger
26 svar
0 synes godt om
6. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvad dælen kan jeg gøre?! Og kan jeg overhovedet gøre noget?

Jeg er simpelthent så udmattet. Ida er begyndt at have mareridt om natten. Hun vågner klokken lige omkring midnat og så er den helt gal! Hun græder med tårer - hvilket sker meget sjældent - og intet hjælper udover at ligge i mine arme.

Når hun så er faldet til ro, så går der en time, så er det samme problem forfra igen.

Det har været 2 lange nætter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

HeXeri

rikkeregnbue skriver:

Jeg er simpelthent så udmattet. Ida er begyndt at have mareridt om natten. Hun vågner klokken lige omkring midnat og så er den helt gal! Hun græder med tårer - hvilket sker meget sjældent - og intet hjælper udover at ligge i mine arme.

Når hun så er faldet til ro, så går der en time, så er det samme problem forfra igen.

Har hun bamser? Jeg ved ikke hvor gammel hun er, men da vores dreng var de der 6-7 måneders tid begyndte han også at drømme. Det hjalp at få stoppet en hulens masse bamser ned til ham, god stor junior-dyne, så sengen blev fyldt godt op.
Måske en vågelampe vil virke?

Anmeld

6. juni 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Er du sikker på at det er mareridt ? Det samme har min søn gjort og han havde væske i ørene. 

Anmeld

6. juni 2012

Nettemor

Har hun oplevet noget vildts /nyt i hendes hverdag?

Anmeld

6. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

HeXeri skriver:

Har hun bamser? Jeg ved ikke hvor gammel hun er, men da vores dreng var de der 6-7 måneders tid begyndte han også at drømme. Det hjalp at få stoppet en hulens masse bamser ned til ham, god stor junior-dyne, så sengen blev fyldt godt op.
Måske en vågelampe vil virke?

Hun er lige knap 5 mdr. Og ja, hun sover med sin nusse-elefant og en stofble som altid og sin junior dyne.

Kunne godt være jeg skulle prøve en vågelampe.

Anmeld

6. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Aisha skriver:

Er du sikker på at det er mareridt ? Det samme har min søn gjort og han havde væske i ørene. 

Åh nej, det håber jeg ikke det er  

Anmeld

6. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nettemor skriver:

Har hun oplevet noget vildts /nyt i hendes hverdag?

Næ, ikke sådan hvad jeg lige kan komme i tanke om.

Anmeld

6. juni 2012

LR85

rikkeregnbue skriver:

Ind med hende i sengen hos jer eller lign. Hvad der nu passer hos jer. 

Hun har brug for tryghed en periode og det er for hårdt hvis i skal stå op hver time. 

Det er en periode, så støt hende og giv hende noget nærvær. 

Evt begræns indtrykkende i løbet a dagen for tiden. 

Anmeld

6. juni 2012

Nettemor

rikkeregnbue skriver:

Næ, ikke sådan hvad jeg lige kan komme i tanke om.

Hmm.. Som Aisha siger så synes jeg du skal kontakte lægen/ ørelægen og få hendes tjekket.. Ellers prøv at hæve hendes hovedende i hendes seng så hun ligger lidt højt med hovedet.. Det kan hjælpe hvis det er ørene.. Hvad med tænder.. Kan det ikke være det?

Anmeld

6. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

LR85 skriver:

Ind med hende i sengen hos jer eller lign. Hvad der nu passer hos jer. 

Hun har brug for tryghed en periode og det er for hårdt hvis i skal stå op hver time. 

Det er en periode, så støt hende og giv hende noget nærvær. 

Evt begræns indtrykkende i løbet a dagen for tiden. 

Jeg er alene  Men jeg tager hende også med ind til mig, når hun starter med at vågne af drømmene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.