Ida har mareridt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2012

HeXeri

rikkeregnbue skriver:

Hun er lige knap 5 mdr. Og ja, hun sover med sin nusse-elefant og en stofble som altid og sin junior dyne.

Kunne godt være jeg skulle prøve en vågelampe.

Ja, det er noget med de er i fuld gang med at udvikle deres bevidsthed fra at være meget "ensporede" til mere udadvendte. Det hjalp mig rigtigt meget at sætte mig ind i hjernens udvikling, det giver mig noget mening i galskaben, 2 links til dig, begge er lange og svære at læse, men bare det at jeg kan se på ham og fastholde ham i noget af den viden forskere har bevidst for mig, giver mig tålmodighed til at fortsætte (Forstå mig ret)

http://www.natur-vejleder.dk/6storage/853/28/udvikling_af_barnets_hjerne_0-8_aar.pdf

http://da.wikipedia.org/wiki/Matti_Bergstr%C3%B6m

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

MyLove E

Vi har det samme problem. Elias vågner hver aften/ nat kl 23-24 tiden. Han er ikke til at få til ro han er hidsig og meget ked. Vi kan også først få ham til at falde til ro når han ligger inde ved os.. I nat var helt galt.
Jeg ved heller ikke hvad vi skal gøre. Det lyder som om han har ondt men jeg tror det ikke for så snart han kommer ind til os og jeg synger lidt for ham går det over..

Håber for dig det stopper snart.

Anmeld

6. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nettemor skriver:

Hmm.. Som Aisha siger så synes jeg du skal kontakte lægen/ ørelægen og få hendes tjekket.. Ellers prøv at hæve hendes hovedende i hendes seng så hun ligger lidt højt med hovedet.. Det kan hjælpe hvis det er ørene.. Hvad med tænder.. Kan det ikke være det?

Altså jeg kan ikke se i hendes mund at der er nogen tænder på vej, men skal til lægen med Ida den 22. Kan være jeg lige skal få tjekket ørerne der også

Anmeld

6. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

HeXeri skriver:

Ja, det er noget med de er i fuld gang med at udvikle deres bevidsthed fra at være meget "ensporede" til mere udadvendte. Det hjalp mig rigtigt meget at sætte mig ind i hjernens udvikling, det giver mig noget mening i galskaben, 2 links til dig, begge er lange og svære at læse, men bare det at jeg kan se på ham og fastholde ham i noget af den viden forskere har bevidst for mig, giver mig tålmodighed til at fortsætte (Forstå mig ret)

http://www.natur-vejleder.dk/6storage/853/28/udvikling_af_barnets_hjerne_0-8_aar.pdf

http://da.wikipedia.org/wiki/Matti_Bergstr%C3%B6m

Tusind tak

Anmeld

6. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Tauf skriver:

Vi har det samme problem. Elias vågner hver aften/ nat kl 23-24 tiden. Han er ikke til at få til ro han er hidsig og meget ked. Vi kan også først få ham til at falde til ro når han ligger inde ved os.. I nat var helt galt.
Jeg ved heller ikke hvad vi skal gøre. Det lyder som om han har ondt men jeg tror det ikke for så snart han kommer ind til os og jeg synger lidt for ham går det over..

Håber for dig det stopper snart.

Det håber jeg godt nok også! Det er hårdt når ens baby ikke vil sove.

Håber det går over for jer også snart!

Anmeld

6. juni 2012

LR85

rikkeregnbue skriver:

Jeg er alene  Men jeg tager hende også med ind til mig, når hun starter med at vågne af drømmene

God ide. Ind i sengen så snary du høre hende, og lad hende putte hos dig resten a natten indtil du synes der er kommet ro på. 

Vores søn gjorde det meget da han var lige under 2 år, og vi havde fast en drømmeseng ved siden a hans en periode. Tror det varede en månedstid. 

Og når hun er så lille, er det kun endnu merr sundt og godt a mærke mors omsorg og nærvær

Anmeld

6. juni 2012

MyLove E

rikkeregnbue skriver:

Det håber jeg godt nok også! Det er hårdt når ens baby ikke vil sove.

Håber det går over for jer også snart!

Man føler sig så magtesløs når de bare skriger og skriger ..

Vi har haft det sådan en 3uger eller sådan ca..

Anmeld

6. juni 2012

Gittemor09

rikkeregnbue skriver:

Hvad dælen kan jeg gøre?! Og kan jeg overhovedet gøre noget?

Jeg er simpelthent så udmattet. Ida er begyndt at have mareridt om natten. Hun vågner klokken lige omkring midnat og så er den helt gal! Hun græder med tårer - hvilket sker meget sjældent - og intet hjælper udover at ligge i mine arme.

Når hun så er faldet til ro, så går der en time, så er det samme problem forfra igen.

Det har været 2 lange nætter

måske tror i på det, og måske ikke...

men jeg må bare foreslå det...

min datter har også haft rigtig mange mareridt, men så købte jeg  en drømmefanger og hængte på væggen over hendes hoved, og hun har ikke haft mareridt eller drømme lige siden.... hun er nu 2,9 år....

Anmeld

6. juni 2012

Nettemor

rikkeregnbue skriver:

Altså jeg kan ikke se i hendes mund at der er nogen tænder på vej, men skal til lægen med Ida den 22. Kan være jeg lige skal få tjekket ørerne der også

Ja få hende tjekket der. Det kan jo være det er mareridt som du selv siger men det er rart at kunne udelukke det andet..

Anmeld

6. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Tauf skriver:

Man føler sig så magtesløs når de bare skriger og skriger ..

Vi har haft det sådan en 3uger eller sådan ca..

Puuuh, det var længe... Her har det kun lige været et par dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.