Kan Odder Zip være i Chevrolet Spark?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2012

Anonym trådstarter

Carl-Emil's mor skriver:

hmm så må du gerne lige skrive koden hvis den kan det fordi det kan den godt nok ikke i min corsa - jo måske hvis jeg bruger vold

så hvis de har et hemmeligt trick så må du gerne lige sige til

Jeg må lige ud og prøve det en dag, men har læst det i beskrivelsen i dette link:

http://www.babysam.dk/zip-sort-x-dream-stel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Okay, så må vi lige forhøre os, om det er muligt, når vi skal ud og kigge

Held og lykke

Anmeld

5. juni 2012

Kay

Anonym skriver:

Jeg må lige ud og prøve det en dag, men har læst det i beskrivelsen i dette link:

http://www.babysam.dk/zip-sort-x-dream-stel

vi har lige købt en odder med x-drem stel... og ja stellet kan nok være i begagerummet... hvis du piller hjulene af og får det kantet ind på højkant... måske...

men du vil aldrig kunne få barnevogns kassen til at stå rigtigt i begagerummet... det er det for smalt til... har en veninde med en spark... og ja... måske en combi fra stokke kan være der... der er jo ik mere plads bag i end til et par indkøbs poser...

vi har selv en punto fra 2001 og der kan stellet være med kassen oven på hvis vi piller hjulene af... den nye panda fra 2012 kan den ik være sådan i og heller ikke i grande punto fra 2011...

så skal du evt havde fat i nogle tagbøjler og sådan en til at spænde stellet fast på... men det er bare mega bøvlet at skulle havde stellet op på taget hver gang du skal havde det med dig...

men kør ud og kig hos forhandleren... vi fik lov at prøve en odder på x-treem stel hos babysam i lyngby....

senere var vi ude og kigge på ny bil (vi valgte dog at beholde den gamle) og der fik vi lov at prøve at putte barnevognen om bag i for at se om der er plads

Anmeld

6. juni 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

vi har lige købt en odder med x-drem stel... og ja stellet kan nok være i begagerummet... hvis du piller hjulene af og får det kantet ind på højkant... måske...

men du vil aldrig kunne få barnevogns kassen til at stå rigtigt i begagerummet... det er det for smalt til... har en veninde med en spark... og ja... måske en combi fra stokke kan være der... der er jo ik mere plads bag i end til et par indkøbs poser...

vi har selv en punto fra 2001 og der kan stellet være med kassen oven på hvis vi piller hjulene af... den nye panda fra 2012 kan den ik være sådan i og heller ikke i grande punto fra 2011...

så skal du evt havde fat i nogle tagbøjler og sådan en til at spænde stellet fast på... men det er bare mega bøvlet at skulle havde stellet op på taget hver gang du skal havde det med dig...

men kør ud og kig hos forhandleren... vi fik lov at prøve en odder på x-treem stel hos babysam i lyngby....

senere var vi ude og kigge på ny bil (vi valgte dog at beholde den gamle) og der fik vi lov at prøve at putte barnevognen om bag i for at se om der er plads

Okay, tak for svar

Så den kan ikke klappes sammen, så den fylder 102*52*18 cm?

Anmeld

6. juni 2012

LinLin

Jeg har en Suzuki alto - ca samme str som spark.... Jeg fik sat anhængertræk på; så kan jeg have stel på en cykelholder og kassen på den ene bagsædeplads, men sædet skal slås ned! Det betyder så også at man kun kan være tre i bilen.....

Anmeld

6. juni 2012

Kay

Anonym skriver:

Okay, tak for svar

jo det kan stellet alene... uden hjul...  

Anmeld

6. juni 2012

Kay

Anonym skriver:

Okay, tak for svar

skriver lige igen... du skal også huske at "hullet" du skal havde den ind igennem er mindre end selve bagagerummet... så ved ik om den kan komme ind...

Anmeld

6. juni 2012

AnnaB.

Anonym skriver:

Hej

Som det fremgår af overskriften, vil jeg gerne høre, om der er nogle af jer der ved, om Odders barnevogn model Zip, kan være i bagagerummet på en spark?

Fantastisk og meget konkret spørgsmål! Kan desværre ikke bidrage med et svar, men syns bare det var genialt formuleret

Anmeld

6. juni 2012

lhn89

Vi har en Chevrolet Spark, og den eneste måde vi kan få vores Odder ind i bilen, er hvis vi lægger det ene bagsæde ned  Så den kan godt være i bilen - bare ikke i bagagerummet.

Anmeld

6. juni 2012

Anonym trådstarter

Kay skriver:

skriver lige igen... du skal også huske at "hullet" du skal havde den ind igennem er mindre end selve bagagerummet... så ved ik om den kan komme ind...

Det helt fint den skal i hvert fald kringles ind på en måde, hvis det er, for hullet er jo mindre end selve bagagerummet. Er det x-dream II stellet du har?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.