Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hej Som det fremgår af overskriften, vil jeg gerne høre, om der er nogle af jer der ved, om Odders barnevogn model Zip, kan være i bagagerummet på en spark?
Hej Som det fremgår af overskriften, vil jeg gerne høre, om der er nogle af jer der ved, om Odders barnevogn model Zip, kan være i bagagerummet på en spark?
Mener du både stel og overdel?
er ret sikker på at en spark fra chevrolet og en corsa ecoflex fra opel er lige store bag i og stemmer det så nej kan den ikke
jeg kan da prøve i weekenden
Baagøe skriver: Mener du både stel og overdel?
Carl-Emil's mor skriver: er ret sikker på at en spark fra chevrolet og en corsa ecoflex fra opel er lige store bag i og stemmer det så nej kan den ikke
lucas<3 skriver: jeg kan da prøve i weekenden
Anonym skriver: Jeg har læst flere steder at den skulle kunne være der. Muligvis med stellet inde bag forsædet, så det er selve kassen der er vigtigst
Jeg har læst flere steder at den skulle kunne være der. Muligvis med stellet inde bag forsædet, så det er selve kassen der er vigtigst
Ærligt, så tvivler jeg, men I kan da køre ud til forhandleren og prøve Det gjorde jeg med min barnevogn og bil
Anonym skriver: Det ville godt nok være dejligt, hvis du gad
Det ville godt nok være dejligt, hvis du gad
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128