Kan Odder Zip være i Chevrolet Spark?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Ærligt, så tvivler jeg, men I kan da køre ud til forhandleren og prøve Det gjorde jeg med min barnevogn og bil

Jeg tvivler også selv, da jeg synes det bagagerum er meget lille

Ja, selvfølgelig, hvis det kan lade sig gøre at prøve det ved forhandleren, ville det da give vished mes det samme. Det havde jeg ikke lige tænkt på man kunne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Okay, ved ikke om det er det samme bagagerummet i Spark er 170 L.

285 liter i en corsa så der har du svaret, desværre...

men man kan sagtens komme rundt omkring jeg har bare lagt det ene passagersæde ned så står barnevognsoverdelen skråt ind der og stellet er i bagagerummet

Anmeld

5. juni 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Jeg tvivler også selv, da jeg synes det bagagerum er meget lille

Ja, selvfølgelig, hvis det kan lade sig gøre at prøve det ved forhandleren, ville det da give vished mes det samme. Det havde jeg ikke lige tænkt på man kunne

Både Babysam og Ønskebørn i Odense tillader det, hvilket jeg synes er genialt, så man kan have det med i sine overvejelser inden man beslutter sig for hvilken vogn, man gerne vil have

Anmeld

5. juni 2012

samantha1986

Anonym skriver:

Hej

Som det fremgår af overskriften, vil jeg gerne høre, om der er nogle af jer der ved, om Odders barnevogn model Zip, kan være i bagagerummet på en spark?

Vi har en sådan bil og en trille barnevogn. Det er ikke muligt at have en alm barnevogn bag i den bil desværre

Anmeld

5. juni 2012

samantha1986

Anonym skriver:

Hej

Som det fremgår af overskriften, vil jeg gerne høre, om der er nogle af jer der ved, om Odders barnevogn model Zip, kan være i bagagerummet på en spark?

Vi har en sådan bil og en trille barnevogn. Det er ikke muligt at have en alm barnevogn bag i den bil desværre

Anmeld

5. juni 2012

samantha1986

Liften kan gå i men ikke barnevogn kassen

Anmeld

5. juni 2012

Anonym trådstarter

Carl-Emil's mor skriver:

285 liter i en corsa så der har du svaret, desværre...

men man kan sagtens komme rundt omkring jeg har bare lagt det ene passagersæde ned så står barnevognsoverdelen skråt ind der og stellet er i bagagerummet

Nej så kan jeg godt se det

Ja, det havde jeg også forestillet mig var løsningen, men da jeg læste, at lige netop Odder Zip skulle kunne være i Spark. Skulle kun fylde 102*52*18 cm sammenklappet, efter hvad der står på babysams hjemmeside, ville jeg høre, om der var nogen der havde afprøvet det

Anmeld

5. juni 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Både Babysam og Ønskebørn i Odense tillader det, hvilket jeg synes er genialt, så man kan have det med i sine overvejelser inden man beslutter sig for hvilken vogn, man gerne vil have

Okay, så må vi lige forhøre os, om det er muligt, når vi skal ud og kigge

Anmeld

5. juni 2012

Anonym trådstarter

samantha1986 skriver:

Liften kan gå i men ikke barnevogn kassen

Okay. Tak for det

Anmeld

5. juni 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Nej så kan jeg godt se det

Ja, det havde jeg også forestillet mig var løsningen, men da jeg læste, at lige netop Odder Zip skulle kunne være i Spark. Skulle kun fylde 102*52*18 cm sammenklappet, efter hvad der står på babysams hjemmeside, ville jeg høre, om der var nogen der havde afprøvet det

hmm så må du gerne lige skrive koden hvis den kan det fordi det kan den godt nok ikke i min corsa - jo måske hvis jeg bruger vold

så hvis de har et hemmeligt trick så må du gerne lige sige til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.